گزارش هراز نیوز از اولین مجمع عمومی کانون موسسات حقوقی و داوری مازندران+عکس

به گزارش خبرنگار هرازنیوز در ساری ،اولین مجمع عمومی کانون موسسات حقوقی و داوری استان مازندران در سالن فتح المبین سپاه در مرکز استان تشکیل شد.

در این گردهمایی حقوقی،  مسئولان موسسات حقوقی و داوری شهرستان ها ، اعضای  هیئت مدیره ، حیدری خلیلی رییس کانون  ، دکتر حسین مقدسی ( حقوقدان برجسته استان ) و نادعلی مسئول بسیج وکلای استان و  حجت الاسلام و المسلمین موسوی معاونت  اجتماعی و پیشگیری از جرم اداره کل  دادگستری حضور گرم و صمیمی داشتند.

در این نشست معاونت اجتماعی اداره کل در سخنانی ، ضمن تاکید بر اهمییت داوری اظهار کرد:  بنای کار ما و سیاست قوه محترم قضاییه بر حمایت از موسسات داوری است و تاکنون نیز این سیاست اعمال شده است

موسوی گفت :اینکه شورای حل اختلاف نیز به حیطه داوری و جذب داور پرداخته ،نه تنها موجب نگرانی نخواهد بود ، بلکه می تواند مایه تقویت باشد.

وی تصریح کرد : قطعا حمایت از موسسات حقوقی و داوری ادامه خواهد داشت

سیدهاشم حسنی به نمایندگی از هیئت مدیره کانون موسسات حقوقی و داوری استان با سمت بازرس پشت تریبون قرار گرفت و با طرح پنج پرسش اظهار کرد:قله هدف کانون در سطح استان ،تعمیق و گسترش فرهنگ داوری است.

وی ادامه داد:  این مهم محقق نخواهد شد ،مگر اینکه آراسته به علم و ادب باشیم.

این فعال حقوقی و اجتماعی در مازندران تصریح کرد: علم و دانش ما را توانمند و ادب ما را محبوب قلوب مراجعان خواهد کرد.

بازرس موسسات حقوقی و داوری مازندران با بیان این نکته که پرچمداران این فرهنگ همه حاضرین هستند مطرح کرد: برای تامین هزینه های کانون ، تنها درآمد کانون ،حق عضویت اعضای محترم و فداکاری و حرکت جهادی مدیریت و اساتید محترم بوده است.

حسنی گفت:  از نگاه پدرانه و عالمانه ریاست عالیه کانون جناب آقای حیدری خلیلی و آقای امیری نیا و بویژه از تلاش های صادقانه خانم مولایی زاده و حسابدار محترم جناب آقای حسینی و ذیحساب عزیز جناب آقای داور پناه که همکاری داوطلبانه داشته اند قدردانی می نمایم .

بنا به گزارش خبرنگار هرارنیوز، در این جلسه به نوعی  برای اولین بار حقوقدانان استان گرد یکدیگر جمع شدندکه  در نوع خود کم نظیر بود.

که بخشی از آن مدیون  زحمات  نادعلی ،مسول بسیج وکلای استان بود و با حضور فعال خود توانست کانون حقوقی و داوری استان را در اولین گردهمایی یاری رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *