اولین اجتماع سادات حسنی در آمل برگزارشد

به گزارش هرازنیوز، همزمان با شب میلاد مولی الموحدین امام علی علیه السلام جشن باشکوهی با حضور مردم ولایت مدار و سادات حسنی شهرستان آمل در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) به میزبانی حاج سید میرزا آقا حسینی برگزار شد.

دکتر سید حسین حسینی، رئیس مرکز مطالعات شهید سلیمانی قوه مقننه، ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین به نیابت از میزبان و با عرض تبریک میلاد امام علی علیه السلام و آغاز دهه فجر با ذکر مناقبی از امام علی علیه السلام یادآور شد: همه ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در مسیر زندگی به گونه ای عمل کنیم تا پس از مرگ از شفاعت امام نزد پروردگار برخوردار گردیم.

وی تصریح کرد : لازم است آحاد مردم حول محور ولایت در عرصه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و از آن مهمتر سیاسی حضور موثر داشته باشند.

رئیس مرکز مطالعات شهید سلیمانی قوه مقننه  بیان کرد : برای پیشرفت ایران اسلامی نیاز به مشارکت، همدلی و وحدت همه احاد جامعه داریم.

در ادامه، استاد سید هاشم حسنی، دیگر سخنران این مراسم، با تقدیر و تشکر از میزبان برای برگزاری این جشن، با مرور تاریخی لحظات تولد امام علی علیه السلام در خانه خدا گوشه ای از خصایص آن حضرت را برشمرد.

حسنی در ادامه وظیفه شیعیان به خصوص سادات را در شرایط حال حاضر جامعه بسیار حیاتی و موثر خواند و اظهار کرد: شهر آمل شهر حماسه سازی هاست که در ادوار مختلف تاریخی از سوی مردم آن در تاریخ ثبت گردید و اینک این سادات آملی هستند که باید با اتحاد و همدلی همراه با انقلاب و در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی حماسه ای دیگر خلق کنند.

گفتنی است این اولین همایش سادات حسنی در شهرستان آمل می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *