تنها ریزمکالمات تلفن همراه 3 دوره آخر صورتحساب به مشتركان قابل ارائه و ریزمکالمات ورودی (شماره تماس گیرنده) تنها ازطریق مراجع قضایی قابل ارائه است.
به گزارش ايسنا، در صورت استفاده ازسرویس انتقال مکالمه (Divert ) همراه اول، شماره تلفن همراه مربوطه و هزینه مکالمه در ریزمکالمه انتقال دهنده درج میشود.
اشخاص دارای وکالتنامههای اعم از وکالت جامع، وکالت فروش، وکالت کاری و….تنها درصورتی که صراحتا اخذ ریزمکالمات تلفن همراه (با شماره تلفن) در آن قید شده باشد میتوانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به دریافت ریزمکالمات تلفن همراه اقدام كنند.
اما درصورت نقل و انتقال، ارائه ریزمکالمات به مالک جدید صرفا از تاریخ تنظیم سند امکانپذیر است و درصورتی که مالک قدیم تلفن همراه درخواست دریافت ریزمکالمات دوره مربوط به مالکیت خود را داشته باشد به علت درج هزینه ریزمکالمات در صورتحساب مالک جدید، حضور مالک جدید نیز الزامی است.
مشترکین در صورت اعتراض نسبت به مبلغ صورتحساب خود میتوانند پس از دریافت ریزمکالمات، شکوائیه خود را به منظور بررسی به صورت مکتوب به واحد کنترل صورتحساب ارائه كنند. هزینه مکالمات رومینگ (با توجه به قرارداد منعقده با اپراتور مربوطه) برحسب دقیقه محاسبه میشود.
*شرایط دریافت خدمت ومدارک مورد نیاز:
– حضورمشترک تلفن همراه یا وکیل قانونی با وکالتنامه مورد قبول
– تکمیل وامضای فرم درخواست
– ارائه اصل وتصویر کارت ملی
– ارائه اصل وکالتنامه درصورت مراجعه وکیل قانونی