دستگیری 5 نفر از هدايت کنندگان اصلي اغتشاشات اخير در بهشهر
سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 5 نفر از هدايت کنندگان اصلي اغتشاشات اخير در عملیات پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز، سرهنگ ” حسن عنایتی گنجی ” در تشریح این خبر اظهارداشت:در پي وقوع اغتشاشات اخير توسط افراد فريب خورده و تحریک آنان توسط عوامل معاندان نظام در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

سرهنگ عنایتی گنجی بیان داشت : ماموران پليس و دستگاه های امنیتی با اقدامات اطلاعاتی و مشارکت مردمي 5 نفر از عاملان اصلي اغتشاشات اخير را شناسايي و طی 3 مرحله اقدام عملیاتی دستگير کردند.

وی افزود : در مرحله اول این عملیات، ماموران موفق به دستگیری 3 نفر از عاملان تهیه و توزیع آلات شرارت در اغتشاشات شدند و مقادیر قابل توجهی انواع سلاح سرد، وسايل و ابزاري براي مقابله احتمالي با ماموران و مردم از آنان کشف شد .

عنایتی گنجی تصریح کرد : در عملیاتی دیگر با رصد هوشمندانه ماموران، افرادی که اقدام به توزیع شب نامه ها و تشويش اذهان عمومي و تحریک مردم برای ایجاد نا امني و آشوب در شهرستان می کرد شناسایی و دستگیر شد.

وی همچنین از دستگیری یکی از عوامل این اغتشاشات که اقدام به توزیع قرص های روان گردان در بین تجمع کنندگان و اغتشاشگران می کرد خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عنایتی گنجی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان با نیروهای فراجا در برقراری امنیت از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت و رفت و آمدهای مشکوک افراد و اطلاعات لازم در خصوص اغتشاش گران و محرکان نا امنی در جامعه را از طریق شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *