دیار علویان اولین پایگاه شیعه در ایران اجازه خودنمایی به رسانه ای که پیشانی اش از مهرصحابه فتنه پینه بسته است را نخواهد داد وهمچنین اگر با شگردهای روبه صفتانه بخواهد دست به لجن پراکنی بزند ،قلمش را خواهد شکست.

گروه سیاسی “بلاغ”/ علی ابراهیمی به آنهایی که خواب آمریکا می بینند خدا بیدارشان کند.امام خمینی (ره)

آقای زیبا کلام در نتیجه مناظرات و نشستهایی که با دانشگاه های شمال داشتید و مسلما گزارش از اقدامات انجام داده خود را برای نظرسنجی به اینکه ایا کف جامعه دانشگاهی رابطه با امریکا ،را می پذیرند یا خیر تا بخواهید حرفهای مابقی دوستانتان که آنها هم خط  ومشی شان سرسپردگی است؛ غرغره کنید .تا بتوانید با جمعیتی حداقلی! موجی تازه براه بیندازید ؛ مطمئن می شوید که دست و پایتان که بر خلاف موج اسلام حرکت می کنید؛ خواهد شکست .چرا که به این نتیجه بعد از تمام این مناظره ها و نشستها با یک حساب سرانگشتی که دارید می رسید که این ملت تن به استعمارگر نخواهد داد . حتما معنی و مفهوم استعمار را بعنوان یک استاد می دانید.

استعمار یعنی تسلط کشوری بر کشور دیگر به منظور بهره برداری از ذخایر و ثروتهای خدادادی؛ نیروی انسانی و موقعیت جغرافیایی آن. این راهم اضافه کنیم در استعمار ، کشور استعمارگر مستعمره را جزیی از خاک سرزمین خود تلقی نمی کند و اتباع آن را شهروند خود نمی داند بلکه خود را به اداره و اعمال کنترل بر آن محق می داند.دو دوتا چهارتا کنید متوجه خواهید شد که آیا ایران استعماگر است یا امریکا؟! در تاریخ جهان کشوری که استعمارگر نامیده شده امریکا است.همین یک دلیل کافیست  تا شما و آنهایی که میخواهند سایه آمریکا بر سر ایران باشد آنهم آمریکایی که نه تنها به شکل استعماری سابق بلکه در قالب استعمار فرانو یعنی دستگاه استکباری کاری کند که عناصری از ملتی که این مستکبر می خواهد آن را قبضه و تصرف کند بدون آنکه بدانند به او کمک کنند ،که در امثالهم ها ندانستن صدق نمی کند؛ وقتی ایمان مردم ایران را سد راه خود می بیند  دلش می خواهد این سد برداشته شود ؛ محکوم شوید.

 

واما اینکه تا بحال ندانستید  مشکل ما با امریکا چیست؟ نباید تعجب کرد چون شما اصولا در حرفهایتان نامی از اسلام نمی آورید . اول باید پرسید شما اسلام را قبول دارید؟ اگر قبول دارید و آن را جدا از حکومت دانسته و یک مسئله فردی پس لابد بعنوان یک استاد اکثر طرح ها و نقشه های دشمنان و مستکبرین را یا نخوانده اید یا نمیخواهید واقعیت را بگوید . نمونه اش گزارش ریچارد موفی معاون سابق وزیر امور خارجه امریکا  که خطاب به  نمایندگان کنگره امریکا گفت : “ارجحیت های امریکا مبنی بر حفظ جریان آزاد نفت از خلیج فارس،مهار کردن نفوذ روسیه و جلوگیری از رادیکالیسم اسلامی است . پدیده  انقلاب اسلامی ایران دیگر تنها یک مسئله استراتژیک متعارف نیست ، مساله امواجی است که این انقلاب پدید آورده و بنیادهای تمدن معاصر کاپیتالیستی و سوسیالیستی غرب را به لرزه انداخته است.”و در جایی دیگر جورج شواتز وزیر امور دارایی امریکاگفت: “انقلاب اسلامی خطرناک ترین دشمن مشترک تمدن غرب در سراسر تاریخ است “.و همچنین ریچارد نیکسون نوشته است: “اسلام خمینی و بنیاد گرایی اسلامی برای ما خطرناکتر از شوروی است”.

 

حال یک سوال: چرا آنها از اسلام اینقدر واهمه دارند؟بعنوان یک استاد باید بدانید چرا و اگر هم نمی دانید ما به شما خواهیم گفت ؛اسلام یعنی نفی سلطه گری و سلطه پذیری بر اساس عدم وابستگی به قدرت های مسلط جهانی .و انقلاب اسلامی ایران با این شعار صراحتا اعلام کرد که با اتکال به خدا و وحدت ملی هر ملتی می تواند روی پای خود بایستد و استقال و تمامیت ارضی خود را حفظ کند.

 

آقای زیبا کلام مگر نشنیده اید که استراتژیست های غربی مکررا اعلام می کردند که بقا و موفقیت جمهوری اسلامی ایران بزرگترین چالش فرهنگی  برای غرب است و موفقیت تئوری حکومت اسلامی به مفهوم از بین بردن پایه های فکری غرب خواهد بود که علنا  عنوان کردند: ایران با آیت الله خمینی ، مسیح وار فریاد رهایی از یوغ سلطه خارجی را سرداده و داعیه تشکیل یک حکومت گسترده مبتنی بر اصول اسلامی را دارد این مسئله غرب را در عرصه های ایدئولوژیک و سیاسی با بحران مواجه خواهد ساخت.

 

مگر می شود کسی استاد علوم سیاسی باشد و رهبران ایدئولوژیک دنیای غربی همچون ریچارد نیسکون ، کسینجر ، برژنیسکی اسحاق رابین ، مناخیم بگین و … را نشناسد و نشنود زنگی خطری که به صدا در آوردند و صراحتا اعلام داشتند که اگر انقلاب اسلامی ایران بتواند بدون مشکل آرمان های خود را محقق سازد طوفانی در جهان اسلام برپا خواهد ساخت که منافع غرب را در تمام آسیا ، آفریقا حتی در بخش هایی از اروپا به مخاطره جدی مواجه خواهد کرد .حتی جمهوری اسیای میانه را هم در بر خواهد گرفت .آیا همین امر باعث نشد که برای اولین بار در تمام دوران جنگ سرد در اردوگاه های غرب و شرق علیه انقلاب اسلامی موضعی واحد داشته باشند و در جریان جنگ تحمیلی یکپارچه عراق را حمایت کنند.

 

جناب دکتر علوم سیاسی بعد از فروپاشی کمونیسم ،تنها تئوری حکومت اسلامی چالش اصلی برای تفکر اومانیستی و لیبرال دموکراسی غرب بود.در سرتا سر دنیا هیچ تئوری اینقدر سرسختانه فلسفه سیاسی غرب مبتنی بر لیبرال دموکراسی را به چالش نکشید.از همین رو مخالف شدید و سرمایه گذاریهای وسیع نظام سلطه جهانی برای ایجاد بحرانهای مختلف در ایران و سازماندهی فشارهای خارجی وداخلی برای فلج ساختن اقتصاد ایران و ایجاد نارضایتی عمومی با هدف نفی تئوری حکومت اسلامی از طریق اثبات ناکار آمدی جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا در امد.

 

استاد علوم سیاسی  شما حاضرید برای رابطه داشتن با امریکا دروغ بگویید و وقایع را آنگونه که باید، بگویید ؛ نمی گویید و دست به تحریف می زنید و آن وقت برای اینکه دست پیش بگیرید تا پس نیفتید ما را به متهم به دروغگویی برای دشمنی کردن ؛ می خوانید.چرا نمی گویید جمهوری اسلامی ایران به دلیل عدم وابستگی به نظام سلطه جهانی اولین افشاء کننده سیاستهای سلطه گرانه حکومتهای غربی بویژه آمریکا و حکومت صهیونیستی است .اولین کشوری که پرچم مخالفت با نظم نوین و نظام تک قطبی به رهبری امریکا برافراشت جمهوری اسلامی ایران بود.امریکایی که دارای بزرگترین زراد خانه هسته ای و شیمیایی است ، مانع ایجاد یک نیروگاه هسته ای در ایران  برای مقاصد صلح امیز که بارها و بارها تمامی گزارشات آژانس مبنی برصلح امیز بودن را نادیده می گیردودائما توسط مافیای امپراطوری خبر خود آن را متهم به تسلیحات اتمی می کند.

 

آقای دکتر چرا نمی گویید که بودجه نظامی ایران با جمعیتی بالغ بر 75 میلیون نفر حتی کمتر از کشورهای کوچک عربی مثل امارت و کویت است .کشورهای زیر سلطه ای که  ابتدایی ترین اصول مربوط به دموکراسی و حقوق بشر را نقض می کنند .حکومتهای موروثی فاقد اعتباری که زنان حق رای حق رانندگی ندارند.وچون زیر سلطه امریکا و غرب هستند ؛ امریکا و غرب در برابر این تناقضات از آنها دفاع می کنند. اما وقتی به ایران می رسند او را ناقض حقوق بشر می خوانند. حال این امریکا لایق رابطه است؟

 

شما علوم سیاسی خوانده اید اما هنوز از الفبای سیاست چیزی نمی دانید و دم از کشوری می زنید که  برای تامین منافع نامشروع خود دست به چپاول مواد خام و داراییهای حکومت های ضعیف آنهم به بهانه های مختلف می زند. یکبار عراق را محکوم به داشتن انبار مهمات هسته ای کرد که آژانس بارها  وبارها اعلام کرده بود که در عراق هیچ نوع تسلیحات هسته ای وجود ندارد با این بهانه به آنجا لشکر کشی کرد و ده سال فاجعه به بار اورد. در افغانستان به بهانه طالبان که زاییده و دست پرورده خودشان بود حمله کرد ودر باتلاق گیر افتاد.شما میخواهید ایران به این وضعیت دچار شود؟

 

آقای زیبا کلام شما می گویید دشمنی با آمریکا به منافع ملی ما صدمه وارد کرد.می شود بفرمایید کدام منافع ملی صدمه دیده است ؟ لابد شما نشسته اید و شمرده اید  صدماتی که منافع ملی ما با دشمنی با امریکا وارده شده عبارتند از :

1-قرار دادن ناسیونالیسم و لیبرالیسم در مقابل اسلام و انقلاب و حمایت از لیبرال ها و ملی گراها بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب

2-قطع رابطه سیاسی با امریکا بعد از اشغال لانه جاسوسی. که در اینجا به این نکته متذکر می شویم به سخن امام خمینی (ره) که فرمود:” شما مي بينيد كه الان مركز فساد  امريكا را جوان ها  رفته اند، گرفته اند و آمريكايي ها هم كه در آنجا بودند ،لانه ي فساد را به دست آوردند و آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند و جوان ها، مطمئن باشند كه آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.“سفارت خانه هاي امريكا همواره كانون اصلي جاسوسي سازمان سيا در كشورهاي خارجي بوده اند وآشنايي با شيوه جاسوسي اين سفارت خانه ها در كشورهاي جهان درخور توجه است.اسناد به دست آمده از لانه ي جاسوسي آمريكا نشان داد كه در سفارت خانه هاي امريكا، واحدي به نام ( مراكز عملياتي) وجود داشته و رؤساي اين مراكز ، رهبري عمليات گوناگون جاسوسي در كشورهاي حوزه مأموريتشان را بر عهده گرفتند. اين گونه افراد عموماً در پوشش ديپلماتيك فعاليت و از مصونيت هاي ديپلماتيك نيز برخوردار بودند.ويليام كيسي”  رئيس پيشين سيا، در اسفند 1361 گفته بود: سازمان سيا در تمامي كشورهايي كه براي امريكا اهميت حياتي داشته باشد، فعاليت هاي جاسوسي شديدي را به منظور ارزيابي ميزان ثبات سياسي و اقتصادي اين كشورها اعمال مي كند. وي ” جيمي كارتر” رييس جمهور اسبق امريكا را به خاطر عدم آگاهي و اتخاذ تدابير لازم به منظور جلوگيري از سقوط شاه در ايران مورد نكوهش  قرار داد و گفت: ” چنين اتفاقي عليه منافع امريكا درهيچ كجاي جهان اتفاق نخواهد افتاد.آقای دکتر حکم جاسوسی در کشوری چیست؟

3-تجاوز نظامی به خاک ایران (واقعه طبس)؛ که افاضات شما در رابطه با واقع طبس را در شماره 2 شرح دادیم امیدواریم مفهوم واقع گردد.

4-طراحی و سازماندهی کودتای نوژه

5- تحریک عراق و حمایت همه جانبه این کشور به جنگ علیه ایران

6-حمایت سیاسی و تبلیغاتی و حقوقی از بنی صدر

7-حمایت ازتحرکات تجزیه طلبانه در کردستان ، ترکمن صحرا، آذربایجان خوزستان و سیاستان وبلوچستان

8-ورود به جنگ باایران به نفع عراق با حمله به سکوهای نفتی

9-حمله به چند فرورنداز ناوگان نیروی دریایی ایران در خلیج فارس

10-سرنگون کردن هوایپمای مسافربری ایران توسط ناو وینسنزبا کشته شدن 400 نفر

11-ممانعت از اجرای قرارداد احداث نیروگاه بوشهر میان ایران و المان

12-طراحی قانون داماتو

13-تحریک امارات برای مطرح ساختن اداعای ارضی علیه جزایر سه گانه

14-تصویب طرح: بنجامین گیلمن” و لغو قرارداد کونگو باایران

15-فشار مستمر براتحادیه اروپا و ژاپن برای قطع روابط اقتصادی باایران

16-تصویب بودجه در کنگره امریکا برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی ایران

17-قرار دادن نام ایران در فهرست کشورهای تروریسم و یاغی

18-ترویج مستمر سکولاریسم و لائیسم درکشوربرای تخرب فرهنگ اسلامی

19-حمایت همه جانبه از گروهک های ضد انقلاب و منافق برای براندازی ایران

20-طراحی فروپاشی ایران به سبک فروپاشی شوروری

21-برنامه ریزی برای سوق دادن جامعه به سوق دادن جامعه به سوی آنارشیسم و هرج و مرج طلبی

22برنامه ریزی برای حذف اسلامیت از جمهوریت وجدا کردن دین از سیاست وجایگزین کرن دنیا طلبی افراطی و غوغا سالاری و جو شعاری بر فضای عمومی کشور

و اگر بخواهیم همه را شماره بندی و بگویم هفتاد سال طول می کشد.که آدم عاقل با شنیدنش به کسی که دم از منافع ملی و صدمه آن در ازای دشمنی می زند د،این آیه از قران “الا انهم هم المفسدون و لکن لا یشعرون” را برایش می خواند.

 

واما در بخشی از حرفهایتان از واژه بهار عربی و قیام ملتها گفتید که باید بگوییم کسی که  تمام حواسش به رسانه های بیگانه است باید هم از تحولات منطقه که موج اسلام خواهیش حتی سردمدارن کاخ سفید را به وحشت انداخته و اعتراف به اینکه ملتهای منطقه با الگو پذیری از انقلاب اسلامی که بفرموده امام خمینی (ره): “كشورهاي اسلامي و مستضعفان جهان قدرت اسلامي خود را بيابند و از عربده هاي شرق و غرب و وابستگان و تفاله هاي آنان نهراسند و با اعتماد به خداوند تعالي و اتكال به قدرت اسلام و ايمان بپاخيزند و دست جنايتكاران را از كشورهاي خود كوتاه نمايند”؛قیام کردند و حال شما کوته بینانه این جنبش را بهار عربی می خوانید که  اساسا برای آزادی زندانیان سیاسی، آزادی بیان و حاکمیت قانون است.

آقای دکترای سیاسی که نه سفری به منطقه داشتید و اوضاع و احوال منطقه را از روتین بی بی سی دنبال می کنید ، باید بگوییم  بسیاری ازسردمداران، نظریه پردازان وتئوریسین های نظام استکبار این قضیه را امرمسلم می دانند که انقلاب های مردم درمنطقه به تعبیرآنها خاورمیانه، درکشورهای اسلامی یک بهاراسلامی است نه به تعابیر اولیه آنها که به ویژه تاکید روی این مطلب داشتند که آن را به عنوان یک بهار عربی و محدود به کشورهای عربی در چارچوب خواسته قومی عربی معرفی بکنند و با همین صراحت این تئوریسینها و نظریه پردازان تاکید میکنند که از نوع شعارها و نحوه عملکرد و خواستگاه این قیام ها و اهدافی که در کلمات و تصمیمات رهبران این قیام ها مشخص است کاملا واضح است که آنها نگاهی به الگوی انقلاب اسلامی دارند و انقلاب اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی و نوع عملکرد رهبران انقلاب اسلامی و نظام اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی ایران را برای خودشان الگو گرفتند.

برای مثال عرض کنیم واشنگتن پست نوشت: برخی از تحلیلگران غربی این نظریه را تأیید می کنند که انقلاب های منطقه تحت تأثیر الگوی انقلاب اسلامی ایران بوده اند. “جیم کوری” یکی از کارشناسان امور امنیتی و از تحلیلگران نیروهای پلیسی طی مقاله ای می نویسد، هر چند آقای اوباما و خانم هیلاری کلینتون و برخی دیگر تلاش می کنند که بگویند خیزش های مردمی در کشورهای عربی یک حرکت دموکراتیک است اما باید بپذیریم که این قیام ها بیشتر تحت نفوذ انقلاب اسلامی ایران در زمان جیمی کارتر قرار گرفته اند.

و درادامه”مایک اسنوپز” یکی از افسران سابق اطلاعاتی پلیس نیویورک گفت، این مسئله که اکثریت ایرانیان شیعه هستند بدین معنا نیست که آنها از اقدامات گروه های سنی حمایت نمی کنند. وی می گوید، در مصر و لیبی صحبت از پیاده کردن قوانین شریعت است. آنها شعارهای حاکی از نفرت علیه اسرائیل سرداده اند و لذا برای ایران فرصت خوبی به دست آمده تا در این گروهها اعمال نفوذ کند. آقای دکتر دليل نگراني و ترس غرب از تسري الگوي جمهوري اسلامي ايران چيست؟

مگر نمی دانید مرکز اطلاعاتی میرآمیت با انتشار یک گزارش تحلیلی می نویسد، جمهوری اسلامی در داخل و خارج از مرزهای خود تلاش می کند تا سیستم حکومتی خود را به عنوان یک الگوی نظام جدید در منطقه معرفی کند و لذا چنانچه آنها در نظریه گسترش انقلاب خود موفق شوند قطعاً وضعیت منطقه و کشورهای عربی تغییر خواهد کرد.

 

آقای زیبا کلام عبدالهای الخواجه فعال بحرینی یک مسلمان مبارز است نه یک لائیک یا مسیحی.آیا تا بحال به این فکر کردید که تمامی فعالان سیاسی زندانی دراین قیامها مسلمان و از علمای با نفوذ هستند؟آیا تا بحال  به این فکر کردید چرا فقط مسلمانانی که نه سلاح دارند و نه حمایت کننده ای  به دست حاکمان سپرده شان به امریکا و رژیم صهیونیستی ، براحتی کشته می شوند؟

چه زیبا گفت دکتر شهید چمران کسی که انصاف ندارد ، شرف ندارد و شما چه خوب منصفانه با این مسائل روبرو می شوید اما برای عقده های باطل سیاسی خود براحتی دست به تحریف و دروغ می زنید تا بتواند فرمول های فکری غربی را پیاده سازی کنید اما با شکست های پی در پی آنهم به برکت اسلام مواجهه می شوید.

آقای زیبا کلام یا شما ازتشکیل حزب الله لبنان خبر ندارید یا اینکه خود را به نادانی مفرط می زنید. نیازی نیست اینجا ما تاریخچه تشکیل حزب الله را برایتان بازخوانی کنیم اما به همین نکته بسنده کنیم آنهم نه ا زخودمان بلکه از کنفرانس “هرتزلیا” که همه ساله از سوی موسسه سياست و استراتژي اسرائیل برگزار می شود، که وفاداري و التزام مطلق جنبش حزب‌الله به ايدۀ ولايت فقيه، که آن را تحت لواي مرجعيت يک چهرۀ غيرلبناني (رهبر ايران) قرار مي ‌دهد، يک عامل اساسي در حيات جنبش بوده و هست.

نصرالله رهبري يک جنبش را برعهده دارد و نه رهبري يک حکومت را. اين واقعيت که يک قدرت منطقه‌اي پشت سر جنبش حزب‌الله ايستاده و به اين جنبش از نظر نظامي، مالي و معنوي کمک مي‌کند، به آن توانمنديهايي همچون يک حکومت مي‌بخشد در حالي که در همان زمان به حزب‌الله اين امکان را ميدهد که به عنوان يک جنبش “انقلابي” همچنان “خلوص ايدئولوژيکي” خود را حفظ کند.

همچنین در ادامه گفته ؛سند بدست آمده از واحد کارگزيني حزب‌الله در جبل عامل درخصوص “سازمان و برنامه مرحله آمايش” در خصوص برنامۀ آموزشي براي داوطلبان، به صورت صريح و روشن وفاداري و التزام به ولي فقيه را به عنوان يکي از چهار شرط اجباري براي پذيرفته شدن درون سازمان مطرح مي‌کند. سه شرط ديگر عبارتند از: ايمان، روحيه جهادي و وجدان کاري است. وفاداري و التزام به ولي فقيه به صورت ادامۀ التزام به امامان” تعريف مي‌شود. بنابراين التزام و وفاداري به ولي فقيه الزامي است.
اینکه شما بشار اسد را قصاب میدانید به این دلیل است که تنها حاکم کشوری عربی بوده که با رژیم صهیونیستی معاهده ای نبست. و تمام این کشتارها شما که بهتر به آن واقفید که عاملش کیست و دیگر جای بحثی نمی گذارد.

 

در آخربه شما عرض کنیم و ختم حرفهایمان؛  آقای زیبا کلام  شما باختید. شما تسخیر سفارت اسرائیل توسط مردم مصر را ندیدید.شما شعار الله اکبر، مرگ بر اسرئیل و امریکا و آتش زدن پرچم این دوکشور را به دستان مردم مظلوم  منطقه نه شنیدید و نه دیدید چون به نفع شما نبود.شما کشته شدن هزاران مسلمان و زندانی شدن کودکان در بحرین و تجاوز به زنان مسلمان را نمی خواهید بدانید چون به ضرر افکار سکولاری شماست.آخر نباید هم انتظار داشت کسی که غارت گری های رضا خان را خدمت می داند .رضاخانی که عامل گوش به فرمان استعمار بود .

رضاخانی که به دستور اربابان استعمارگر خود تمام سیاستها و برنامه هایش ضد مردم , ضد میهن , ضد دین و… بود از یک سو با سیاست های فرهنگی اش علیه دین و مظاهر فرهنگ دینی و سنتی و ملی ایران اقدام کرد  و از سوی دیگر سعی می کرد بنیان های اقتصادی و معیشتی مردم و کشور را نیز نابود کند. گر چه حرص دنیا طلبی و مال اندوزی رضاخان و همچنین نیاز او برای تثبیت قدرت خود از طریق تصاحب املاک و اموال دیگران , از عوامل مهم دست اندازی و دست درازی اش به املاک و اموال دیگران محسوب می شود.

فقط یکی از خیانت های رضاخان که به توان اساسی و استراتژیک اقتصاد و معیشت جامعه ایرانی ضربه مهلک وارد آورد و روستاها را که انبار غله و پشتوانه اساسی و عمده معیشت و کار جامعه ایران محسوب می شدند را نابود کرد , با مهاجرت دادن انبوه ۸۰ درصدی مردم به سوی شهرها , زمینه تسلط فکری و فرهنگی استعمار و عوامل آن را بر جامعه بیشتر نمود , خودکفایی جامعه ایران را در محصولات اساسی از بین برد و زمینه را برای وابسته شدن در عرصه غذا و معیشت به استعمارگران فراهم ساخت , در شهرها با تغییر دادن فرهنگ و ذائقه مردم , برای کالاها و تولیدات استعمارگران بازار مصرف گسترده فراهم آورد و کاری کرد که به شعار ( از فرق سر تا ناخن پا غربی شدن ) , زودتر جامه عمل پوشانده شودحال کسی با چنین بنیه فکری باید هم دم از رابطه با استعمار و استعماگر بزند.

واما سخن آخرمان با سایتها یا کسانی که مروج این افکاری که به اسم تفاله های امریکایی در بین مردم معروف و مشهور هستند .همان قلم بدستان مزدور یا بهتر بگوییم کیبورد بدستان مزدور که تا دیروز در روزنامه های زنجیره ایی قصد تیشه زدن به ریشه انقلاب را داشتند اینبار در فضای مجازی شروع به عقده گشایی کردند .

شکست خوردگان مفلوکی که از ابتدا سعی داشتند با نزدیک جلوه دادن خود به اندیشه های امام خمینی(ره)، جایگاهی اجتماعی برای خود دست و پا کنند و به شبیه سازی انقلاب اسلامی با اهدافی سکولار بپردازند. اما پس از گذشت چندسال از این دروغ های شاخ دار، اندک اندک در سخنان و عملکرد این عده فاصه شان با آرمان های امام راحل و قرابتشان با دشمنان ریشه دار انقلاب اسلامی روشن شده است.

بالاخره بعد سالها رواج بی بند و باری در همه ی لایه های جامعه از سیاسی تا اقتصادی و اجتماعی که ناشی از سیاست های غلط و غرب زده دولت خاتمی و رفسنجانی نشات گرفته  ، سایتهای  خبری پر شده از قلم بدستان مزدوری که ترویج فساد فکری در راس اهداف آنان است .

و درهمین راستا کسانی به این نتیجه رسیده اند که دیگر لازم نیست قرابت خود با دشمنان امام(ره) را مخفی نمایند و بهتر است همزمان با تلاش شکست خورده شان در وانمود کردن به حرکت در خط امام(ره)، دل دشمنان خط امام را نیز به دست آورند و با این کار در واقع “جمع اضداد” نمایند!

سایتهایی که به صورت تاسف باری مرکز و کانون پخش فساد فکری  هستند همان هایی که بفرموده امام راحل ، در آن دوران اوراق ننگین که در آن روز نشر افکار و الفاظ بیخردانه رضاخان را می کردند و امروز نیز به نام ترقی دست از این اعمال ننگین برنمی دارند ضررشان از صدها احمدی و مختاری برای توده و کشور بیشتر است .اینها احساسات شرف آمیز یک توده را خفه می کنند نوک قلم اینها صده بار مسموم تر و بدتر از نوک سوزن آمپول احمدیها است.

این سایتها باید بدانند دیار علویان اولین پایگاه شیعه در ایران اجازه خودنمایی به رسانه ای  که پیشانی اش از مهرصحابه فتنه  پینه بسته است را نخواهد داد وهمچنین اگر با شگردهای روبه صفتانه بخواهد دست به  لجن پراکنی بزند ،قلمش را خواهد شکست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *