کشتارگاه صنعتی آراست شمال واقع در شهرستان آمل اقدام به اخراج 200 کارگر خود نموده است

بلاغ – مدیر کشتارگاه دلیل اخراج کارگران را کمبود نقدینگی اعلام نموده است . به گزارش خبرنگار بلاغ؛ مدیر این کشتارگاه با ارسال چندین نامه به فرماندار شهرستان درخواست وام و تسهیلات بانکی را داشته ، که متاسفانه تاکنون فرماندار به درخواست ایشان جواب نداده است.

متاسفانه در چند وقت اخیر شاهد تعطیلی چندین کارخانه تولیدی در سطح استان هستیم ؛ شیوع این گونه تعطیلی ها در فعالیت های اقتصادی در استان می تواند چالش های فرآوانی را به بار بیاورد

و جای این سوال را به جای می گذارد مسئولان استانی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در باب حمایت از کار و سرمایه ایرانی دست به چه اقداماتی زده اند؟ آیا شایسته است که در سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی هر روز شاهد تعطیلی مراکز تولیدی در سطح  استان باشیم ؛آقایان به خود بیایید

توضیح هراز نیوز : همانطور که در خبر ذکر شده است منبع این خبر سایت بلاغ از وب سایت های معتبر خبری می باشد و در زمان درج خبر نیز در خصوص صحت خبر از مسئولان این سایت پرس و جو صورت گرفت و تاکید داشتند که این خبر صحت دارند .

اما در پیگیری های بعدی معلوم شد که  اخراج این تعداد کارگر از اصل صحت نداشته و مکاتباتی هم با فرمانداری آمل صورت نگرفته است  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *