دکترغلامرضا رضوی رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان آمل در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران و رسانه های شهرستان با بیان اینکه شهرستان آمل دارای جوانان ورزشکار و قهرمانان زیادی است اظهار کرد :ما در تلاشیم و امیدواریم که با همکاری و همراهی رسانه ها در جهت توسعه ورزش شهرستان گام برداریم .
وی لا بیان اینکه هیئت های ورزشی بازوی راست و رسانه ها بازوی چپ من هستند تصریح کرد: در ورزش نگاه اصلی ما به جوانان است و امیدواریم که مسئله باورپذیری جوانان نیز با جدیت دنبال گردد .
دکتر غلام رضا رضوی با اشاره به اینکه بین خیرین ورزش و حامیان ورزشی فرق بسیار است افزود: خیرین ورزشی هیچ چشم داشتی در مقابل کمک هایی که به جامعه ورزشی میکنند ندارند اما موضوع برای حامیان ورزشی کاملا متفاوت است و این حق مسلّم آنهاست.
رضوی با اشاره به اینکه ما در حوزه ورزش نقد هر رسانه ای که حتی کوچکترین کمکی می تواند به ما کند را با جان و دل خریداریم اظهار کرد: من به عنوان مسئول ورزش شهرستان آمل هیچ قرار دادی با هیچ رسانه ای در استان و کشور نبستم و اعتقاد دارم شما رسانه های شهرستان در اولویت قرار دارید چون برای ورزش شهرستان قلم میزنیدو زحمت میکشید .
وی در ادامه افزود : بحث جوانان و ورزش بحث بسیار سنگینی است و همه ی وزرا تلاش کرده اند اما نتوانستند مشکل را به طور کامل حل کند زیرا دو وزارتخانه مهم باهم ادغام شدند، دو مقوله متفاوت باهم ترکیب شدند و کار بسیارسخت شد.
این مسئول مهمترین پروژه نیمه کاره از قبل را پروژه ورزشگاه فوتبال دانست و تصریح کرد : در مورد زمین فوتبال در سالی که کلنگ این کار زده شد من مخالف این قضیه بودم اعتقاد داشتم باید بر سرانه ورزشی مردم آمل افزوده شود و مخالف احداث این زمین ورزشی بودم اما خب این زمین طبق کارشناسی انجام شده مورد قبول قرار گرفت و کلنگ زمین ورزشگاه زده شد اما با توجه به مشکلات اقتصادی مملکت هنوز به نتیجه دلخواه نرسید خیلی پیگیر این قضیه بودیم و هستیم و دیروز هم که در خدمت آقای وزیر بودیم قرار شد تا ۲۲ بهمن فاز اول ورزشگاه تحویل ما شود تا تیم هایی که در لیگ برتر هستند برای تمرین به شهرستانهای مجاور نروند.
وی در ادامه از شورای شهر آمل خصوصا آقای مجیدی کیا و شهرداری شهر آمل در راستای حمایت از قهرمانان تشکر کرد و تصریح کرد: این عزیزان با توجه به موانع و قوانین موجود در شهرداری پیگیر هستند یک قطعه زمین به محمد هادی ساروی و امیرحسین زارع اهدا کنند و هردو در شهرداری آمل مشغول به کار شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *