انهدام باند کلاهبرداری شرکت های هرمی در ” عباس آباد

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از انهدام باند کلاهبرداری شرکت های هرمی خبر داد .

به گزارش هرازنیوز، سرهنگ “سید جعفر افضلی” با اعلام این خبر ، بیان داشت : در اجراي طرح برخورد با شرکت هاي هرمي و بازاريابي غير مجاز ذدر پی کسب خبری مبني بر فعاليت گروهي تحت عنوان شرکت هرمي ايجاد فرصت هاي شغلي براي جوانان در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی دریافتند، اعضای این شرکت هرمی با ترفندهاي مختلف از جمله بيکاري جوانان تحصيل کرده و به بهانه ايجاد اشتغال از نقاط مختلف کشور اقدام به عضوگيري مي کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اظهار کرد: با دریافت این اطلاعات و شناسایی محل فعالیت این باند کلاهبرداری با هماهنگی قضائی در عمليات ضربتی و غافلگيرانه 10 عضو اين شرکت هرمي دستگیر شدند.

سرهنگ افضلی ، افزود: در بازرسی از این محل تعدادي کتاب و جزوات تبليغاتي شرکت از آنان کشف شد و متهمان در بازجويي فني به بزه انتشابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، اظهار کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده به دادسرا معرفي و با قرار وثيقه 500 ميليون ريالي برای هر کدام روانه زندان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *