کشف خودروی میلیاردی قاچاق در “آمل

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف خودروی سوناتای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش  پایگاه خبری هرازنیوز ، سرهنگ “محمد محمدپور” با اعلام این خبر ، بیان داشت : در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالا هاي ممنوعه ماموران کلانتری 13 “فرهنگ ” شهرستان آمل در پي کسب خبری مبني بر اینکه فردی ساکن شهرستان آمل اقدام به نگهداري و تردد يک دستگاه خودرو سواري هيوندا سوناتا در سطح شهر مي کند. موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، مشخص شد، متهم با پلاک جعلی که متعلق به خودرو پیکان است اقدام به تردد در سطح شهر می کند که با هماهنگی قضائی خودرو توقيف و به پارکينگ منتقل شد .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم خودروي مذکور را در یکی از مناطق مرزی جنوب غرب کشور خريداري که مدت يکسال از تاريخ تردد آن گذشته است.

سرهنگ محمدپور، افزود: با توجه به اينکه بر روي خودرو سوناتا پلاک خودرو پيکان نصب بوده، پرونده جداگانه اي در دادسرا و در خصوص رسيدگي به پرونده قاچاق در تعزيرات تشکيل و در حال رسيدگي است .

وی ارزش ريالي تقريبي خودرو توقيف شده را برابر نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد کرده و افرود: با هماهنگي صورت گرفته خودروی مذکور از پارکينگ به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي تحويل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *