در حالی که در همه جای دنیا کسانی که در راه وطن و آرمانهای کشورشان جانفشانی می کنند مورد تکریم و تمجید قرار می گیرند مجري به اصطلاح ايراني بی بی سی فارسي با توهین به رزمندگان دوران جنگ و افرادی که جان فشانی های سربازان وطن را فراموش نمی کنند، آنان را طرفداران چماق وقدرت و فاقد درک و احساس نامید!

 

باشگاه خبرنگاران ؛ عکس یادگاری چند رزمنده دوران جنگ تحمیلی و بازدید کننده از محوطه مقابل ساختمان های پادگان دوکوهه که خاطرات حضور رزمندگان سلحشور ایرانی را تداعی می کرد اما برای کارمند رسانه فارسی زبان تحت سیاست ملکه ، با توهین ، تمسخر و توهم همراه شد.

علی همدانی که با وقاحت تمام ،ماجرای روابط نامشروعش با کارمندان زن بی بی سی را به صورت مصور در صفحه فیس بوکش انتشار می دهد با سرک کشیدن به صفحه فیس بوک یک فرد بازدید کننده از مناطق عملیاتی جنوب ، به رزمندگانی که در راه وطن فداکاری کرده اند تا مردم کشورشان در امنیت و آسایش باشند،بی شرمانه توهین کرده و متوهمانه اینان را سربازان جنگ نرم مستقر در گردان حبیب نامید که قانون را نمی فهمند !

همدانی با زیر پا گذاشتن کمترین اعتقادات یک ایرانی که همانا احترام به سربازان وطن است بدون هیچ دلیل و سندی این افراد را چماق بدست و فاقد درک و احساس دانست ! گویا جیره خوری ملکه باعث شده است تا فراموش کند که اگر نبود فداکاری و ایثار این سربازان وطن، اکنون خانواده وی و همه ایرانیان در نبود امنیت ممکن بود چه وضعیتی نا بهنجاری داشته باشند.
وی با فراموشی آن همه ایثار عاشقانه سربازان وطن که با گذشتن از جان همراه بود ، با بی شرمی نوشته است : ” ما از اینها توقع داریم عشق را بفهمند؟ بوسه و بغل را بفهمند! دست در دست هم بودن را بفهمند ، عشق بازی زیر باران را بفهمند ! … توقع ما خیلی بالاست از اینها !
شاید این کمترین توقع از یک خبرنگار ایرانی بود که مردم خود و آنان که برای کشورش فداکاری کرده اند را فراموش نکند اما این کمترین توقع از این عمله رسانه ای اینتلیجنس سرویس هم برآورده نشد ! البته با توجه به سابقه بی بی سی در تربیت چنین خبرنگارانی که حتی تاریخ جنگ را هم در مستند هایشان تحریف می کنند ، این مساله طبیعی و عادی به نظر می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *