پلمپ واحد های صنفي متخلف درمحمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان “محمودآباد”،از اجرای طرح نظارت بر صنوف با محوريت پيشگيري از ويروس کرونا و پلمب 23 واحد صنفي متخلف دراین شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری هرازنیوز ،” سرهنگ محمودحسین زاده” در تشریح این خبر گفت: در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس کرونا، طرح نظارت بر فعالیت مشاغل و واحدهای صنفی در این شهرستان به اجرا در آمد.
وي افزود: در اجرای این طرح که با ایجاد محدودیت های فعالیت صنوف از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان به اجرا در آمد و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي شهرستان از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.
سرهنگ حسین زاده، تصریح کرد: در این طرح 23 واحد صنفي متخلف و غيرضروري به دليل عدم رعايت مصوبات ستاد پيشگيري از بيماري کرونا پلمب و به 37 واحد صنفي نيز تذکر داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با قدرداني از همکاري و همياري مردم با پليس، يادآور شد: در کنار طرح فاصله گذاري اجتماعي ، طرح تشديد کنترل و نظارت بر صنوف نيز با محوريت پيشگيري از ويروس کرونا در حال اجرا است.
وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: ضمن پرهيز از ترددهاي غيرضروري در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *