” هو البصیر ” ” بیانیه فرهنگیان ولایی مازندران “

با سلام و احترام ؛🌹🙏 در طلیعه همگامی در مسیر تصویب و اجرای نظام رتبه بندی معلمان،ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و از خودگذشتگی و زحمات دلسوزانه فرهنگیان کشور در طی همه گیری ویروس منحوس کرونا و قدردانی‌ از تمام تلاش های مقدس و صادقانه آنان، شروع فصلی برای همراهی مردم عزیز ایران زمین در راه خلق حماسه ای دیگر در انتخابات پیش رو و برای ساختن ایران قوی را به فال نیک می گیریم .

انتخابات در کشور ما نماد مشارکت آگاهانه و متفکرانه مردم در تعیین سرنوشت شان بوده و ان شاءالله در گام‌ دوم انقلاب، شاهد انتخاباتی پر شور با حضور گسترده و حداکثری اقشار مختلف جامعه خواهیم بود. بی شک یکی از اهداف اصلی جریان انقلاب در فعالیت های انتخاباتی، تلاش برای انتخاب نامزد اصلح به عنوان منتخب مردم خواهد بود تا از گذر آن با تحولات ساختاری شاهد حل مشکلات مردم در بخش های مختلف اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و … باشیم .

همکاران محترم فرهنگی ! همانگونه که مستحضرید به استناد آیه شریفه قرآن کریم :⚘”سرنوشت و حال هیچ قومی تغییر نمی کند مگر آنکه آنان‌ سرنوشت و حال خود را تغییر دهند “⚘ …. کلید واژه ” مدرسه ” به عنوان دغدغه اصلی همه فرهنگیان فرهیخته است .

ما اهل مدرسه، رواج دهنده ⚘” ن و القلم و ما یسطرون “⚘ هستیم . ما به عنوان فرهنگیان مازندران، وارثان 305 معلم و 1710 دانش آموز شهید هستیم. ما ادامه دهنده راه رئیس جمهور و نخست وزیر فرهنگی شهید هستیم. ما سربازان ولایت در صف اول جنگ نرم و تهاجم و شبیخون فرهنگی هستیم. ما حلقه مفقوده پیشرفت و توسعه کشور هستیم. ما خواهان برقراری عدالت اجتماعی هستیم. ما با هرگونه تبعیض آموزشی و طبقاتی کردن آموزش و پرورش مخالفیم.

و خواستار ایجاد عدالت آموزشی و احیای منزلت معلم هستیم ؛لذا برای رفع ظلم آموزشی که قطعا” پیشرفت و توسعه کشور در سطح کلان از پیامدهای آن خواهد بود نیازمند آن است که مدیر ارشد کشور، مدرسه را بفهمد و باور داشته باشد که مدرسه یعنی زندگی، … به همین دلیل با عنایت به اینکه حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رئیسی نسبت به حوزه آموزش و پرورش و فضای فرهنگی جامعه دغدغه دارند و از سوی دیگر، اخلاق کریمه، ثابت قدمی ایشان در مسیر ولایت، دوری از آلودگی قدرت، پرهیز از اشرافی گری و تکیه بر جوان گرایی و تحول خواهی، می تواند افق روشنی برای آینده کشور باشد.

جمع کثیری از فرهیختگان فرهنگی بر این باورند که ایشان می توانند ناجی فرهنگ ، اندیشه و آموزش و پرورش باشند و بر دردها و زخم های پیکره آن التیام ….. در این میان، حضور🌹 حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی 🌹در عرصه انتخابات، امید به ایجاد تحول واقعی کشور را بیش از گذشته طراوت بخشید و امید آن است که آحاد صاحبان اندیشه با تمام توان خود برای اقناع مردم در جهت حمایت از ایشان حرکت کنند .

بر این اساس فرهنگیان ولایی مازندران همزمان با شروع تبلیغات انتخاباتی، فعالیت های خود را در راستای تبیین برنامه های حوزه آموزش و پرورش ایشان آغاز کرده و به دنبال بهره مندی از ظرفیت نخبگان فرهنگی و سایر فعالان حوزه تعلیم و تربیت است ……. 🌸

وعده همه ما برای خلق حماسه دیگر در 28 خرداد 1400 با حمایت کامل و قاطع از حضرت آیت الله جناب آقای دکتر رئیسی🌸 ……ان شاءالله 🤲 هیات موسس گروه فرهنگیان ولایی استان مازندران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *