امام جمعه بابلسر عنوان کرد :
جریان سازی انقلاب یکی از اهداف مهم بسیج رسانه میباشد تا بعضی کوته فکران نتواند جای شهید را با جلاد عوض کنند 

حجت السلام قلی پور امام جمعه بابلسر در نشستی با اعضای بسیج رسانه گفت : یکی از ساختارهای قوام بخش جوامع کنونی نهادها و تشکل های مردمی است و بسیج هم یک سازمان کاملاً مردم‌نهاد و در واقع یک ساختار مردمی و خودجوش که گسترده‌ترین و پر نفوذ ترین تشکل مردم نهاد به شمار می آید.

وی افزود: امروز باید به درستی قدرت و نقش رسانه در جامعه درک شود و یکی از ضرورت‌ها در فعالیت رسانه‌ای موضوع روشنگری است و مهمترین وظیفه بسیج رسانه همراه با روشنگری رصد تحرکات دشمن است .

حجت السلام قلی پور وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی و پای کار یک تکلیف و وظیفه دانست و گفت : با همکاری نیروهای بسیجی ، بسیج رسانه می تواند یک گروه عظیمی از بسیجیان را دور هم جمع کند و مردم باید احساس و لمس کنند که کسانی هستند بدون توقع مخلصانه ، شجاعانه حرف های مردم را به گوش مسئولین می رسانند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد : اگر یک مسئولی در مسئولیت خود کم کاری کند و احساس کند که این جا برایش استراحتگاست باید مجموعه چشمان بیدار مانند بسیج و به ویژه بسیج رسانه در این میدان حضور پیدا کنند و آن مسئول حساب کار دستش بیاید و در واقع وقتی خبرنگاران در جایی جمع می‌شوند و به یک مسئول می گویند که ما امروز در خدمت شما خواهیم بود آن مسئول باید تنش بلرزد و فکر کند که امروز در جمعی هستم که از همه چیز آگاه هستند و به خود اجازه ندهد که در مسئولیت خود کم کاری کند .

امام جمعه بابلسر در خاتمه گفت : امروز نیروهای جریان‌ساز انقلاب همه باید پای کار بیایند الخصوص بسیج رسانه ، تا هم افزایی و اتحاد در بین رسانه های جریان انقلابی در مقطع کنونی چند برابر نمایان شود و روشنگری در جامعه افزایش یابد تا کوته فکران نتوانند جای شهید با جلاد را عوض کنند ، از این رو شما رسانه ها چشم بینا و زبان گویای نیروهای انقلابی هستید .

خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *