امام جمعه آمل

در انتخاب افراد در شوراها قوم و قبیله ای عمل نکنیم

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز : در آخرین جمعه از سال 1399 نماز عبادی و سیاسی جمعه به امامت حضرت حجت الاسلام سید حلیل مرتضوی امام جمعه آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان برگزار شد.

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه آمل :

ما وظیفه داریم که هم خودمان و هم خانواده هایمان را از بدی ها و زشتی ها دور نگه بداریم. مراقبت از خانواده مسئوولیت سنگینی است که بر دوش ما گذاشته شده است که هم پاداشت دنیوی دارد و هم پاداش اخروی  و همه امامان معصوم (ع) به ما سفارش فرموده اند که بهترین عمل نزد خداوند بهره مند شدن از خانواده است . منظور از بهره مندی ، نگاه مالی نسیت منظور تربیت درست و بعد معنویت است که باید خانواده از آن بهره مند شد و فرزندان تربیت صحیح را از خانواده خود می خواهد پس باید خیلی مواظب باشیم تا فرزندان ما در مسیر صحیح زندگی قرار بگیرند.

ما نسبت به جوانان غافل بوده ایم و کم لطفی کرده ایم.از مجلس انقلابی انتظار داریم که جوانان جامعه ما را دریابند.

سازمان ملی جوانان هیچ کاری را برای چوانان انجام نداده است با وزارت ورزش ادغام شده است اما فقط نامش را یدک می کشیدند.

 مجلس باید یک راهکار درست و هدفمند را چه در بحث اشتغال ، چه در بحث تحصیل و هم در امر ازدواج ارایه بکند و قدم بردارد.

مشکلات معیشتی دامن خانواده ها را گرفته است. کارمند و غیر کارمند ندارد.همه گرفتار شدند . انتظار این است تا با بازرسی و مواظبت کردن ، بودجه سال 1400 در مسیر خودش هزینه بشود تا راه دزدی و فساد بسته بشود.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بسیار مهم  و حساس است . حضور مردم در پای صندوق های رای برای جوامع بین المللی بسیار مهم است. اگر یک دولت انقلابی پای کار بیاید مشکلات حل خواهد شد انشا الله . اقتصاد را تیم رییس جمهوری کنترل می کند  و امید برای فردای بهتر با انتخاب درست رقم می خورد و باید به آن توجه داشت .

زد و بند در شوراها در کشور وجود دارد .

نظارت در شوراها ضعیف است  .

همه مواظب باشیم شوخی نداشته باشیم در انتخاب افراد در شوراهای شهر و روستاها.

کسی که به خود ظلم بکند یقینا” به جامعه هم ظلم می کند.

آدم لا ابالی نباید در شورای شهر و روستاها بیایند و کسی را انتخاب بکنید که دلسوز مردم باشند  و هر کسی را انتخاب نکنید و قوم و قبیله ای هم انتخاب نکنید و افراد با درایت و صالح را انتخاب بکنید .

گزارش : حسن جوان

29 اسفند 1399

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *