نگاهی به دکوراسیون داخلی با طراحی سنتی

شاید تا به حال برای شما پیش آمده است که فضای داخل خانه برایتان یکنواخت و خسته کننده به نظر بیاید.به نظر شما راه حل تغییر یکنواختی فضای منزل چیست؟

بی هیج تردیدی این مشکل نه چندان بزرگ با تغییر دادن دکوراسیون منزل قابل حل است ولی شاید با خود فکر کنید تغییر دادن دکوراسیون هزینه های زیادی را همراه با خود دارد .نظر شما چیست؟

تغییر دکوراسیون منزل به این معنی نیست که هزینه های زیادی را صرف کنید و لوازم جدید و برند برای منزل خود بخرید. یکی از مدرن ترین شیوه‌های تغییر دکوراسیون منزل پتینه کاری است که این هنر از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

هنر پتینه اصالتی ایتالیایی داشته و در این هنر از تکنیک کهنگی در رنگ، طرح یک بنا و یا تغییر ظاهر ظروف بر اساس رنگ و طرح قدیمی و سنتی استفاده می‌شود. این هنر از سالیان دور در نقاشی های درون غار به صورت ابتدایی وجود داشته است اما با توجه به تحقیقات انجام شده پتینه کاری از قبل میلاد مسیح در هنر های دکوراتیو مورد توجه قرار داشته است.

امروز می خواهیم شما همراهان گرامی را با پتینه کاری درredclock website  آشنا کنیم. در این وب سایت به طور جامع و کامل درباره هنر پتینه کاری و حتی آموزش پتینه روی دیوار، چوب و شیشه صحبت شده است و شما خوانندگان عزیز می‌توانید در کم ترین زمان شناخت کلی درباره این هنر و همچنین آموزش آن کسب کنید.

 

همان طور که می دانید دکوراسیون داخلی دارای سبک های متفاوتی است که هر شخصی سعی می‌کند بر اساس علاقه و شخصیت خود سبک مورد نظر خود را انتخاب کند و در دکوراسیون آن را به کار گیرد. سبک سنتی در معماری داخلی یکی از سبک‌های رایج در دکوراسیون داخلی می‌باشد که در بسیاری از خانه‌های قدیمی در گذشته می‌توان دید. این سبک، یادآور گذشته و منشا آن سنت، عقاید، فرهنگ، آداب و رسوم، سبک و طرز زندگی، نوع تفکر، اقلیم و نگاه معمارانه ایرانیان بوده است.

یکی از مهم ترین اهداف طراحی داخلی سبک سنتی سادگی و راحتی بوده است ولی بعضی از افراد به هیچ عنوان پارامتر سادگی در این سبک را جدی نمی‌گیرند و تا جایی که می توانند اطراف خود را پر می‌کنند از لوازم عتیقه و سنتی به طوری که هر شخصی که برای بار اول وارد خانه می‌شود حس می‌کند وارد یک موزه تاریخی شده است. شما کاربران گرامی می‌توانید با مراجعه به پیج طراحی-داخلی-سنتی / redclock.ir /https:// هدف اصلی خود را از طراحی داخلی و دکوراسیون فضای خود پیدا کنید تا به جای بهتر کردن فضاها و القای آسایش و آرامش و نیز رفع نیازهای اساسی خود، آن فضا را ناهماهنگ تر، نا همگون تر و ناآرام تر نکینم و سپس دست به اقدام و عمل بزنید.

 

معماری سنتی نوعی از معماری است که در هر ناحیه یا منطقه ای مختص به خود است. خصوصیات معماری سنتی معمولا بر اساس فرهنگ و طرح های سنتی رایج در آن منطقه و مصالح مورد استفاده در آن شکل می‌گیرد.

معماری سنتی و طراحی داخلی خانه های قدیمی ایران که آثار ایده های خاص و کاملا متفاوت با طراحی دکوراسیون داخلی امروزی یا همان مدرن را در خود دارد که به عقیده ی اکثر صاحب نظران جزو بی نقص ترین طراحی ها بوده است چرا که بدون هیچ ابزار پیشرفته ای با این همه ریز بینی خانه هایی ساخته می‌شد که طراحان آینده هم از آن الهام خواهند گرفت. شما می‌توانید با مراجعه به اینجا موارد حائز اهمیت در طراحی سنتی خانه های قدیمی از جمله رنگ ها،پتینه کاری دیوارها، مبلمان، صنایع دستی و همچنین اجزای اصلی خانه از جمله دیوار، سقف، حیاط و خصوصیات آنها خبردار شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *