برسمنانی :جامعه ای که به زن بی مهری شود، به فنا خواهد رفت 

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز چکیده خطبه مجازی  نمازجمعه امام زاده عبدالله ،حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی در تاریخ  15اسفند 1399 بدین شرح است .

بسم الله الرحمن الرحیم
 حضرت محمد(ص) روز 27 رجب سال 40عام الفیل، به پیامبری نایل ومامور شد تا بت‌پرستی، خُرافه گرایی، هوس پرستی وجهل را بردارد, خداپرستی و مردم داری را رواج دهد و پیام وحی را با ظروفی از اخلاق، احکام، باورها به مردم برساند.
 -روز 18 اسفند روز جهانی زنان و دفاع ازحقوق زنان است. در زمانی جاهلیت برای زن هیچ ارزشی قائل نبودند با بعثت پیامبربه زن ارزش ویژه داده شد. و بدانید در جامعه ای اگر زن مورد بی مهری قرار گیرد واز ظرفیت الهی زن استفاده نگردد,جامعه به فنا خواهد رفت
 -روز19 اسفند(25 رجب) شهادت امام موسی بن جعفر(ع) تسلیت و برگزاری مجلس روضه را با رعایت شیوه نامه ها در مساجد و حرم ها سفارش می کنم.
 -برای مسولانی که از جایگاه نمازجمعه و مساجدی که بیشترین رعایت را می کننددوری میکنند متاسفم، خدا نکند روزی بفهمیم نارنجی و قرمز شدن شهرستان ما بازی سیاسی باشد.
 -انصافا آیا سفره مردم را دیدید؟برجامی که تحریم را بیشتر کرد و گرانی، گرانفروشی، تورم، طلاق را افزایش و ازدواج را کاهش داد،چه مشکلی حل شد؟ الان برای سفره مردم در نوروز و ماه رمضان فکری جدی حمایتی عمومی بکنید، بجای اینکه برای سفرهای نوروزیشان چندگانگی داشته باشید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *