برنامه تلویزیونی نود این هفته استثنائا یکشنبه شب 10 اردیبهشت ساعت 22:45 آغاز شد که دلیل این موضوع نیز پخش مستقیم دیدار تیم های منچستر یونایتد و منچستر سیتی است است که قرار است دوشبه شب یازدهم اردیبهشت ساعت 23:30 از شبکه سوم سیما روی آنتن برود .

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، مهمان این هفته برنامه نود نیز علی خسروی بود که برای کارشناسی صحنه های مشکوک داوری به این برنامه دعوت شده بود . جریان این برنامه نیز مانند سایر برنامه های نود با پخش مسابقه نظرسنجی در مورد مجموع امتیازات نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در این هفته بود، شروع شد.

 

 

پس از آن آیتم نود درجه پخش شد که در آن کنایه فردوسی پور به ویسی ابراز علاقه وی به مربیگری در بارسا ، کریمیان بازیکن بوشهری شاهین که دروازه تیم زادگاهش را گشود ، رویانیان و دروازه بانی وی در تیم پرسپولیس ، مقایسه هواداران تراکتورسازی با بازیکنان استقلال و مدل موهای آنها ،هادی نوروزی و پنالتی خراب شده وی در تبریز ، خودزنی سوشا مکانی و در آخر نیز پرویز مظلومی و علی فتح الله زاده وعدم نتیجه گیری استقلال در هفته های اخیر و نارضایتی هواداران از بازی های این تیم از نکات جالب این آیتم بود.

در ادامه و در حاشیه بازی سپاهان و شاهین نیز جشن زودهنگام هواداران سپاهان و اعتراض هواداران شاهینی به داوری های تیمشان و عدم حمایت مسئولان از این تیم پخش شد.

سپس صحنه دلخراش شکستن دست طالبلو در بازی سپاهان و شاهین پخش شد و مصاحبه وی ، قلعه نویی و خسرو حیدری که به ملاقات وی در بیمارستان رفته بودند پخش شد.

حاشیه های بازی تراکتورسازی و پرسپولیس و صحبتهای هواداران تراکتورسازی در مورد این تیم نیز در ادامه برنامه پخش شد.

مصاحبه های رویانیان در مورد جریمه بازیکنان پرسپولیس و معمارزاده و همچنین مصاحبه جنجالی مایلی کهن در مورد دنیزلی و انتقاد از وی نیز از دیگر سوژه های برنامه نود بود.

حاشیه های بازی سایپا و ملوان در کرج و اعتراض تماشاگران به نبود امکانات در استادیوم انقلاب کرج و همچنین خرابی های این ورزشگاه در ادامه برنامه پخش شد.

میانگین ضعیف گلزنی مهاجمان پرسپولیس نشان دادن این آمار از نکات جالب برنامه نود بود .
پخش آیتم دوربین نود بخش بعدی برنامه این هفته بود.

شادی هواداران سپاهانی پس از پیروزی مقابل شاهین و نزدیک شدن به قهرمانی و خوشحالی هوادران تراکتورسازی بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس و همچنین نبود امکانات در برخی استادیوم های ما از مهمترین بخشهای این قسمت بود.

در ادامه برنامه گزارشی از وضعیت زمین گود شهرزاد پخش شد که یکی از زمینهای خاکی قدیمی فوتبال است که بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشورمان معرفی کرده است.

 

پخش گزاری از وضعیت حمید غفاری فوتبالیست سابق تیم چوکا و استان گیلان که در یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت شد از دیگر بخشهای برنامه نود یکشنبه شب بود.

پس از پخش چند بازی از مسابقه های لیگ برتر پژمان منتظری مدافع استقلال مهمان برنامه نود بود. مدافع خوزستانی و گلزن استقلال ضمن اینکه اعلام کرد تاریخ دقیق تولد خود را نمی دانست گفت در ابتدای دوران بازی خود مهاجم بوده است.

پس از پخش تصاویری از قهرمانی فولاد با فرانچیچ در لیگ برتر منتظری گفت فرانچیچ مرا خیلی دوست داشت اما عبدالله ویسی تاثیر زیادی در قهرمانی فولاد داشت و بازیکنان وی را بابایی صدا میزدند!

در بین صحبتهای فردوسی پور با منتظری اولین بخش آیتم از نود تا نود با پخش مصاحبه هایی از عمادرضا و کنار گذاشته شدن از سپاهان ، مومنی و پولی که از طرف باشگاه شاهین به درخشان داده ، کی روش و نداشتن اختلاف با فدراسیون ، مظلومی و مشکل گلزنی استقلال ، چشمه سری و زادمهر و دلیل نرفتن علی کریمی به تبریز ، علیپور و بازیکن آفریقایی که روغن اتومبیل می فروخت! و همچنین مدیرروستا و صحبت هایی در مورد میثم بائو و سه اخطاره شدن وی در مقابل تیم تراکتورسازی تبریز پخش شد .

 

پخش حواشی بازی استقلال و شهرداری تبریز و حمایت هواداران استقلال از علی فتح الله زاده و اعتراض هواداران استقلال به نتایج استقلال از دیگر آیتم های برنامه نود بود.

بررسی صحبتهای اعضای هیات مدیره استقلال و اینکه تیم مشکل سرزنی در خط حمله را دارد و باید از سید مهدی رحمتی به دلیل قد بلندی که دارد در خط حمله استفاده کرد از نکات جالب این برنامه نود بود؛ البته در ادامه برنامه فتح الله زاده مدیر عامل استقلال طی ارتباط تلفنی که با برنامه داشت به نوعی این موضوع را تکذیب کرد و آنرا شوخی قلمداد کرد.

اختلاف های اخیر بین رئیس هیات مدیره استقلال و مدیرعامل باعث شد فردوسی پور نگاهی به مصاحبه های اخیر رسولی نژاد داشته باشد اما فتح الله زاده این موضوع را نیز عادی خواند و گفت مشکل خاصی بین من و اعضای هیات مدیره نیست رسولی نژاد دوست ماست و برای استقلال زحمت می کشد و این اختلافها طبیعی است.

فتح الله زاده در ادامه صحبتهایش با اشاره به چهره منتظری گفت چهره وی را که دیدم ناراحت شدم ما قهرمان شدیم و باید پژمان سرش را بالا بگیرد ما هنوز شانس برای قهرمانی در لیگ برتر را داریم و هیچ کاری نشد ندارد.

سپس در بخش دوم آیتم از نود تا نود به مشکلات مالی تیم تراکتورسازی،موضوع دنباله دار بخشیده شدن بازیکن تیم تراکتورسازی در بازی با سپاهان و اصرار سرپرست سپاهان به اشتباه کمیته انضباطی ، قضییه ترک تحصیل و سربازشدن آرش افشین و ناراحتی مسئولین و و سرمربی فولاد از این موضوع ، صحبتهای فرشید طالبی در مورد وضعیت نا به سامان ورزش استان فارس ، درگیری محمود یاوری با داور چهارم بازی تیمش مقابل ذوب آهن و مشکلات ابراهیم زاده با هواداران ذوب آهن پخش شد.

پژمان منتظری که پدرش را در سانحه برق گرفتگی از دست داده در ادامه صحبتهایش گفت: هنوز شغل پدر مرحومش را که مغازه سوپرمارکت داشت ادامه می دهد و مغازه پدری وی هم اکنون در اختیار یکی از دوستان صمیمی اش است.

در انتهای مصاحبه فردوسی پور با منتظری مجری برنامه به این نتیجه رسید که مدافع استقلال به جای صغر سنی کبر و غرور سنی دارد!

حسن ختام صحبتهای پژمان منتظری تنها گل زده ملی وی به فلسطین و درگیری منتظری با مارسیوخوزه مدافع نفت تهران در بازی رفت استقلال با نفت تهران بود.

پس از بررسی بازی جنجالی نفت آبادان و نفت تهران احمد رسولی نژاد رئیس هیئت مدیره استقلال روی خط تلفن برنامه نود آمد و ضمن تکذیب موضوع حضور رحمتی در خط حمله استقلال گفت: من خودم فوتبالیست بودم و شناخت خوبی از بازیکنان دارم و از من بعید است چنین صحبتهایی بکنم ؛ پیشنهاد اعضای هیئت مدیره این بود که عنایتی در نیم فصل به تیم ما اضافه شود. این موضوعات حتی به شوخی هم نباید مطرح شود و چگونه می شود من رحمتی را نشناسم.

وی تصریح کرد:در هفته گذشته خبرنگاری مطلبی از قول من نوشته که بدور از واقعیت است و من به فتح الله زاده اعلام کردم که آنرا از طرف من تکذیب کند و وی این کار را کرد. گاهی اوقات رسانه ها مطالبی را منتشر می کنند که برداشت خودشان از صحبتهای مصاحبه شونده است.

رسولی نژاد گفت : من آدم خود رایی نیستم و با اکثر پیشکسوتان استقلال از جمله اولیایی جلسه داشتم و طرفداران استقلال بدانند من هیچ صحبتی با اولیایی برای مدیرعاملی استقلال نداشتم، من حتی به عنوان معاون وزیر ورزش با پیشکسوتان پرسپولیس نیز جلسه برگزار می کنم.

وی ادامه داد: پرسپولیس هیئت مدیره ندارد و من در اینجا به دلیل اینکه اجحاف در حق هیئت مدیره استقلال نشود در مورد شناخت فوتبالی اعضای هیئت مدیره می خواستم شفاف سازی کنم، مگر می شود اعضای هیئت مدیره بازیکنان تیم خود را نشناسند. هم اکنون تمام هم و غم ما بازی با الریان است زیرا لیگ برای ما تمام شده و همه هواداران فوتبال باید سه تیم نماینده کشورمان را حمایت کنند.

رسولی نژاد در ادمه صحبتهایش و در مورد حضور علوی در تیم استقلال گفت: برخی از نمایندگان مجلس دوست دارند فرزندانشان فوتبالیست شود و ما آنها را به زرینچه معرفی می کنیم ما کسی را به کسی تحمیل نمیکنیم؛

در این میان مجری برنامه به این موضوع واکنش نشان داد و آنرا حق کشی و ظلم در مورد فوتبالیستهای محروم دانست اما رسولی نژاد در گفت ما کارهایی را برای استعداد یابی در سراسر کشور انجام دادیم ما در سراسر کشور مدارس فوتبال راه انداختیم تا استعدادهای خوب را توسط پیشکسوتان استقلال کشف کنیم اما شما در مورد علوی خیلی صحبت کردید و مرا تخریب کردید این صحبت شما دروغ است و کذب محض می باشد علوی را مظلومی انتخاب کرده و سفارش شده هیچ کجا نیست این موضوع به من چه ارتباطی دارد من به جرات می گویم در این چند روز بالغ بر چند صد نفر به من مراجعه کرده اند هم اکنون نیز نمی خواستم روی خط بیایم اما به دلیل توهینی که به ما شد خواستم پاسخ شما را بدهم در پایان می گویم که من برای هیچ بازیکنی برای حضور در تیم استقلال لابی نمی کنم .

در ادامه برنامه بازی راه آهن و فولاد خوزستان به همراه مصاحبه های پایان بازی انصاری فرد و دایی و اعتراض شدید آنها نسبت به داوری های یازی هایشان پخش شد.

سپس حاشیه های قبل از بازی مس کرمان و مس سرچشمه پخش شد ، مشکلات شرفی با قاسمپور و کمبود امکانات در ورزشگاه کرمان از نکات برجسته این بخش بود.

مهمان پایانی برنامه نود محمدرضا طهماسبی کاپیتان تیم پیکان تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر بود که در مورد وضعیت این تیم در فصل گذشته لیگ دسته اول و همچنین شرایط این تیم در لیگ برتر فصل آینده صحبت کرد.

نکته جالب صحبتهای کاپیتان پیکان این بود که وی گفت هیچگاه تا کنون نود را به صورت زنده ندیم زیرا هرشب ساعت ده یا ده و نیم شب می خوابم اما برنامه ضبط شده نود را روز بعد تماشا می کنم.

سپس مراسم قهرمانی تیم پیکان و مصاحبه فرهاد کاظمی پخش شد که وی گفت : هرگز کسانی را که با آبروی من بازی کردند نمی بخشم .

در بخش پایانی آیتم از نود تا نود نیز جعفری مدیر عامل تراکتورسازی گفت : هواداران تراکتور با شعور و فهیم هستند؛ پارو سرپرست تیم نفت آبادان از مشکلات قبل از بازی داربی در مورد لباس هایشان گفت ؛ میثم منیعی که هفته گذشته مسئول هتلی در بوشهر گفته بود که ساک وسایل و یک عدد گاز پیک نیکی از وی در بوشهر باقی مانده ، اعلام کرد که آنقدر اعتبار دارم که وسایلم را در جایی گرو نگذارم و قطعا این موضوع را پیگیری قضایی می کنم ؛ در پایان نیز مصاحبه هایی از سعید حلافی بازیکن نفت آبادان در مورد دلالی ، مدیر روستا در مورد دخالت شهردار تبریز در کار وی در تیم شهرداری تبریز و گلایه فرهاد پور غلامی از مشکلات مالی تیم ملوان پخش شد .

برنامه نود این هفته در ساعت 2:25 بامداد دوشنبه 11 اردیبهشت به پایان رسید و نتیجه پایانی نظرسنجی برنامه را در عکس زیر مشاهده می فرمایید./مح

گزارش از حمیدرضا حجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *