حنيف عمران زاده، مدافع تيم استقلال با ماسك بيني در تركيب استقلال حاضر شد اما خبرها حاكي از آن است كه وي به دليل مدل موي منشوري خود كه با انتقاد مسئولان روبرو شد، مدل ماسك خود را به ماسك بيني تغيير داد تا مشكلي براي وي ايجاد نشود.

باشگاه خبرنگاران، در حالي كه ماسك، براي اين بازيكن تنها قسمتي از پيشاني وي را پوشش مي داد اين بازيكن به دليل مشخص شدن مدل موي خود از ماسك بيني استفاده كرد تا تمام صورت و موهاي وي را پوشش دهد و مدل موي وي به چشم نيايد.
از آنجا كه تيموريان و زندي با تغيير مدل موي خود كوتاه و باز كردن آن سعي در رعايت قانون منشوري داشتند، عمران زاده نيز با قرار دادن ماسك روي صورتش، از اخطار مجدد مسئولين در كميته منشور اخلاقي جلوگيري كرد
شايان ذكر است، اين روزها مدافع استقلال با شايعات جدايي از تيم استقلال و حضور در يك تيم اصفهاني روبرو شده است اما اين بازيكن و مسئولين تيم استقلال شايعات مطرح شده را نمي پذيرند و آن را رد كردند.
حنيف عمران زاده كه پيش از اين اعلام كرده بود در صورت حضور اوليايي به عنوان مدير عامل از استقلال جدا مي شود، در صورتي كه اين اتفاق رخ ندهد و حضور اوليايي در تيم خنثي شود، براي سال آينده نيز در صورت ابراز تمايل مسئولين براي تمديد قرار داد اقدام مي كند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *