هرازنیوز: فرماندار آمل گفت:‌ براي نخستين‌ بار در مازندران با مشاركت فرمانداري آمل، شوراي جوان در اين شهرستان تشكيل شد.

يدالله اكبرزاده ظهر امروز در نخستين نشست شوراي جوان اين شهرستان اظهار داشت: هدف از تشكيل اين شورا شناسايي جوانان برتر، اجراي برنامه‌هاي هنري و فرهنگي، برپايي نمايشگاه‌ها و يادواره شهداي نسل جوان است.
وي تصريح كرد: اين شورا با چهار كميته اطلاع‌رساني، مستند‌سازي، شناسايي و برگزاري مراسمات فعاليت خود را از مرداد ماه سال جاري در محل فرمانداري آغاز كرده است.
فرماندار آمل با اشاره به اينكه پنج نفر در شوراي جوان در هر يك از اين كميته‌ها به فعاليت مي‌پردازند، يادآور شد: اين شورا آماده هرگونه همكاري، مشاركت و جذب اعضاي جديد در اين كميته‌ها است.
اين مسئول ابراز داشت: با توجه به پشت‌سر گذاشتن روز ملي جوان انتخاب جوانان برتر براي برنامه سال آينده از مهر ماه سال جاري آغاز خواهد شد.
نماينده عالي دولت در شهرستان آمل يادآور شد: جوانان آملي در عرصه‌هاي مختلف علمي، آموزشي، ورزشي، فرهنگي،‌ هنري و مذهبي از نخبگان كشور هستند و ما نيز روي اين جوانان حساب ويژه‌اي باز كرده‌ايم.
رئيس شوراي جوان شهرستان آمل متذكر شد: با بررسي‌هاي صورت گرفته اعضاي شوراي جوانان برتر را مي‌توان در 13 نهاد دولتي مورد انتخاب قرار داد.
اكبرزاده اضافه كرد: نياز است تا جوانان ما با تشكلات سازمان‌يافته آشنا شده و در آن به عضويت درآيند تا بتوان با هماهنگي و تعامل بيشتر در بروز استعدادهاي نهفته و بالقوه كردن آن نقش بسزايي داشته باشند.
وي در پايان اذعان داشت: اميدواريم تا جوانان اين مرز و بوم بتوانند به بالندگي بيشتري دست يابند و بيش از پيش نام كشورمان را به اعتلا درآورند.

منبع فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *