‍ مدیر آموزش و پرورش بابلسر:
نزدیک به 20 هزار دانش آموز و 2300 نفر کادر آموزشی ۱۵ شهریور سال تحصیلی جدید را در شهرستان آغاز خواهند کرد .


نشست خبری احمد رضا مهاجری نژاد مدیر آموزش و پرورش بابلسر با اصحاب رسانه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش بابلسر در این نشست گفت : در شرایط جدیدی برای تحصیل دانش آموزان قرار داریم از شروع ویروس کرونا آسیب‌های زیادی به کشور وارد شد از اقتصادی گرفته تا اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی ولی در پس این مشکلات از سوی مردم و مسئولین فرصتهای جدیدی خلق شد و تلاش ما استقرار نظام یادگیری است .

مهاجری نژاد افزود : تعداد ۱۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در سامانه سناد در شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر برای درخواست کتاب درسی ثبت سفارش انجام شد که بر اساس جدول زمانبندی تحویل خواهد شد و ۱۳۷ مدرسه فعال در شهرستان داریم که دانش آموزان بر اساس فرمول و برنامه ارائه شده در آن به تحصیل خواهند پرداخت و همچنین با حضور 2300 کادر آموزشی پانزدهم شهریور آغاز سال تحصیلی جدید خواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش بابلسر در خصوص آخرین وضعیت کرونای شهرستان گفت : همه مدارس ما در هر وضعیت باز بوده و مدیر ، معلم و کارکنان در مدارس حضور دارند و برای پاسخگویی به دانش آموزان دریغ نخواهند کرد و ما آمادگی لازم برای هر شرایط در وضعیت کرونایی را داریم تا تحصیل و آموزش به نحو احسن اجرا و هیچ دانش آموزی از آموزش عقب نمانند.


وی بیان داشت در خصوص آموزش مجازی یک اطلس طلایی طراحی کردیم تا افرادی که به اینترنت و یا تلفن همراه و شبکه شاد دسترسی ندارند شناسایی و بر اساس تولید محتوای درسی اقدام شود و اگر چنانچه افرادی توانایی خرید گوشی هوشمند را ندارند آنها را هم شناسایی و بر اساس بخشنامه وزارت خانه جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی خواهیم کرد .

مهاجری نژاد شروع سال تحصیلی را ۱۵ شهریور عنوان کرد و افزود با تمام رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تمام مدارس شهرستان باز است و تمام مدارس هر روز ضدعفونی خواهد شد و کلیه سرویس های بهداشتی بهسازی شده است و هر مدرسه بر اساس شرایط و فضای آن نسبت به حضور دانش آموزان برنامه ریزی میکند مانند( زوج و فرد) و زمان حضور دانش آموزان در کلاس درس نباید بیشتر از ۳۰ دقیقه باشد.


در ابتدای نشست محمدجواد شکراللهی رئیس دفتر و مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش بابلسر ضمن عرض تسلیت ایام شهادت امام حسین و یاران باوفایش و همچنین آغاز سال تحصیلی جدید گفت : با توجه به اهمیت جایگاه معلم و تعلیم و تربیت ، پرداختن به مسائل آموزشی از جمله رسالت‌های مهم خبرنگاران عزیز بوده که باید مورد توجه قرار گیرد و رسالت اصحاب رسانه مقدس و روحیه آنان باعث روشنگری در تمام امور خواهد بود .

وی افزود : حیاطی و اساسی ترین کار در کشور آموزش است که امیدواریم اصحاب رسانه کمک کار آموزش و پرورش باشند حضور رسانه در آموزش و پرورش یک فرصت است تا در مسیر برنامه های محوله بتوانیم وظیفه خودمان را انجام دهیم .


خبرنگار : اسماعیل فلاح



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *