سرپرست بیمارستان امام رضا(ع) آمل گفت: سال گذشته این واحد پرپذیرش ترین مرکز درمانی استان مازندران شده است.
عباس علی کمالی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: 582 هزار و 363 نفر از بیماران شهرهای مرکزی مازندران و برخی استانهای کشور سال گذشته در این مرکز درمانی پذیرش و تحت درمان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: بخش درمانگاه و اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) آمل با پذیرش 241 هزار و 177 بیمار از شلوغ ترین مراکز اورژانس در بین بیمارستانهای مازندران بوده است.

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع)آمل اضافه کرد: بخش های آزمایشگاه سرپایی و بستری و داروخانه سرپایی و بستری در رده دوم و سوم بیشترین میزان پذیرش بیماران و مراجعه کنندگان به این بیمارستان را در این مدت داشته است.

کمالی اضافه کرد: این میزان پذیرش بیمارستان در مجموع در 19بخش پذیرشی بیمارستان امام رضا(ع) آمل شامل بخش های دیالیز، نوار مغز، آندوسکوپی، تالاسمی، کلونوسکوپی، تست ورزش، تست ریه، نوار شوک، رادیولوژی، اکو، ماموگرافی و سونوگرافی انجام شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ساخت اورژانس جدید و بخش های جایگزینی بیمارستان امام رضا (ع) آمل با حدود  50 تخت افزایشی در حال ساخت بوده که با بهره برداری از آنها نحوه ارائه خدمات به بیماران مطلوب ترخواهد شد.

کمالی اضافه کرد: این مرکز درمانی برای تکمیل طرح های عمرانی در حال اجرا از جمله اورژانس بزرگ بیمارستان به حمایت بیشتر خیران و افراد نیکوکار آملی نیاز دارد.

بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان آمل با بیش از 200 تخت فعال یکی از بیمارستان های محوری در شهرهای مرکزی مازندران بوده و به بیماران زیادی ازاین شهرها خدمات ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *