مجوز برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی صادر شد/ ورود تماشاچی ممنوع

مجوز برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی صادر شد/ ورود تماشاچی ممنوع

از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، مجوز برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی صادر شد تا این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان انجام شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس درخواست فدراسیون دو و میدانی و بررسی صورت گرفته از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش با صدور مجوز برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی قرار است این رقابت ها از فردا (دوشنبه) در بخش بانوان آغاز شود و پس از آن، چهارم شهریورماه رقابت مردان کلید می خورد.

محمد اسد مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه علت صدور مجوز برای رقابت های دوومیدانی، برگزاری متمرکز این رقابت ها و امکان مناسب فاصله گذاری اجتماعی است، اظهار کرد: به دلیل امکان رعایت پروتکل های بهداشتی، تصمیم بر این شد تا مسابقات جایزه بزرگ دوومیدانی بدون حضور تماشاگر برگزار شود و اگر روند نزولی شیوع ویروس کرونا ادامه دار باشد، دست مسئولان برای تصمیمات دیگر در سایر رشته ها بازتر می شود.

باید خاطرنشان کرد که این دوره از رقابت ها با حضور ۴۴ مرد و ۳۹ زن در مجموعه ورزشی افتاب انقلاب برگزار می شود و از هر ماده سه نفر برتر دعوت شده اند و تا نفر دهم هر ماده نیز می توانند با هزینه شخصی یا هزینه هیات های استانی در این رقابت ها شرکت کنند.

بعد شیوع ویروس کرونا این اولین دوره از مسابقات دوومیدانی داخلی است که صدور مجوز برگزاری آن صادر شده است و پیش از این قرار بود در تیر ماه برگزار شود که در نهایت تصمیم بر لغو آن شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *