کیوسک‌های مطبوعاتی  ماهیت واقعی خود را از دست داده‌اند

کیوسک‌های مطبوعاتی کرج ماهیت واقعی خود را از دست داده‌اند

 سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: به دنبال آن هستیم که برخی از غرفه های بازار روزها و میادین میوه و تره بار را با اجاره کم به تولید کنندگان واگذار کنیم تا آنها بتوانند محصولات خود را  بدون واسطه  و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

احمد خیری درگفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت کیوسک‌های مطبوعاتی کرج اظهار کرد: تعداد کیوسک‌های مطبوعاتی کرج سه برابر کلانشهرهای دیگر کشور است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از این کیوسک‌ها ماهیت واقعی فعالیت خود را از دست داده اند، افزود: بسیاری از این دکه‌ها به مینی سوپرهایی تبدیل شده‌اند که همه چیز در آنها پیدا می‌شود به جز روزنامه و نشریه.

این مسئول توضیح داد: فعالیت این کیوسک‌های مطبوعاتی در گوشه و کنار کرج علاوه بر اینکه چهره و زیبایی بصری شهر را مخدوش کرده، تبعات اجتماعی خاصی به همراه دارد.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه در خصوص وضعیت این کیوسک‌ها صورت گرفته و بنا شده در جلسه ای با حضور روسای این صنف تصمیم گیری درستی در خصوص کاهش تعداد و یکپارچه سازی آنها صورت بگیرد.

خیری در ادامه به راه اندازی هفت بازار روز پرتابل و سبک در کرج تا پایان سال خبر داد و گفت: مکان راه اندازی این بازار روزها مشخص شده و بدون شک آغاز به کار آنها نقش به سزایی در تنظیم بازار خواهد داشت.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج توضیح داد: نسل جدید بازارها میوه و تره بار در راه است و این بازارها تحولی اساسی در شکل و ساختار سنتی این مراکز ایجاد می کند.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که برخی از غرفه های بازار روزها و میادین میوه و تره بار را با اجاره کم به تولید کنندگان واگذار کنیم تا آنها بتوانند محصولات خود را  بدون واسطه  و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

این مسئول در خصوص وضعیت طرح دستچین میوه ها در بازار روزهای کرج گفت: این طرح در چند بازار روز در حال اجرا است و کم کم شاهد اجرای آن در بازار روزهای بیشتری خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *