شهردار آمل از افتتاح جايگاه سي ان جي سازمان تاكسيراني شهرداري آمل در آينده اي نزديك خبر داد و گفت : گاز طبيعي فشرده (CNG) كه يکي از مناسب ترين و در دسترس ترين جانشين هاي بنزين به شمار مي آيد ، سوختي ايده آل است و در صورت گسترش مصرف ، کشور را از واردات بنزين بي نياز مي سازد .

به گزارش روابط عمومي شهرداري آمل ، احمد اميرسليماني شهردار آمل با اشاره به پيشرفت 97 درصدي پروژه ي مذكور گفت : با توجه به شلوغي جايگاههاي سوخت سي ان جي در سطح شهر و نياز رانندگان تاكسي ، شهرداري آمل با همت و تلاش ويژه سرپرست سازمان تاكسيراني و شركت فرآورده هاي نفتي استان مازندران اقدام به احداث اين جايگاه در شهر آمل روبروي اداره راه و ترابري نموده است كه مراحل پاياني احداث آن در حال انجام مي باشد و بزودي افتتاح نيز خواهد شد .

اميرسليماني گفت : با افتتاح این جایگاه سوخت ، زمینه اشتغال برای چندين نفر نيز فراهم خواهد شد .

وي افزود : اين جايگاه در زميني به مساحت 2 هزار متر مربع ساخته شده و داراي شش نازل است كه بالغ بر 15 ميليارد ريال هزينه نيز در بر داشته است .

شهردار آمل با اشاره به فرمايشات ولي امر مسلمين جهان گفت : همان‌طور كه مقام معظم رهبري فرموده‌اند ، ما بايد با خدمتمان كاري كنيم كه مردم نسبت به نظام اميدوار شوند و امروز خدمت كردن به مردم توفيق الهي است .
شهردار آمل بر رعايت مقررات جايگاه سوخت « سي ان جي » به رانندگان تأكيد و خاطرنشان كرد : در استفاده از سوخت « سي ان جي » مقرراتي بايد رعايت شود كه در سوخت‌گيري بنزين اين مقررات لازم نيست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *