طاهایی

هراز نیوز : استاندار مازندران خود را بدهكارترين آدم در استان به انقلاب خواند و از رسانه‌ها خواست حتي اين جمله را ميخواهند تيتر كنند؛« بدهكارترين فرد در استان من هستم».

 

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، سيد علي اكبر طاهايي استاندار مازندران امروز در نشست سه ساعته به استماع سئوال‌ها و مطالبات خبرنگاران و سرپرستان رسانه‌هاي گروهي استان كه براي نخستين بار خبرنگاران و سرپرستان را دعوت كرده بود، پرداخت.
*رستمعلي مسئول روابط عمومي استانداري مازندران براي نخستين بار در كنار مديران رسانه در استان يك خبرنگار از همان رسانه را نيز دعوت كرد.
سيدعلي اكبر طاهايي كه بنا به گفته خودش يك سال و نيم از حضورش در استانداري مازندران ميگذرد، گفت: تاكيد من اين است كه در پايان هر فصل نشستي را با اصحاب رسانه در استان داشته باشم.
*وي خود را بدهكارترين آدم در استان به انقلاب خواند و از رسانه‌ها خواست حتي اين جمله را ميخواهند تيتر كنند؛« بدهكارترين فرد در استان من هستم».
*استاندار مازندران اظهار داشت: استانداري موضع‌اش حمايت از خبرنگاران و استفاده از آنها به عنوان بازوان توسعه استان است.
* در اين نشست تعدادي از مديران كل دستگاه‌هاي دولتي استان نيز حضور داشتند كه بنا به گفته يكي از خبرنگاران مديران آبي استان حضور پررنگ‌تري داشتند.
عنايت الله تورنگ رئيس سازمان جهاد كشاورزي مازندران نيز در اين نشست در كنار استاندار به جمع خبرنگاران آمد در حالي كه دعوت نامه مراسم توديع‌اش از روز قبل به رسانه‌ها ارسال شده بود.
استاندار مازندران در مورد حضور تورنگ در اين نشست و شائبه انتخاباتي بودن حضورش اينگونه پاسخ داد: آقاي تورنگ حدود يك ماه قبل اصرار بر رفتن را داشتند كه وزير جهاد كشاورزي قبول نكردند اما بنا به اصرار خود ايشان امروز مراسم توديع آقاي تورنگ در سالن جهاد كشاورزي استان برقرار است اما به دليل همزماني به مصاحبه استاندار با خبرنگاران از ايشان خواستم كه براي تشكر از خدمات 32 ساله‌اش در اين نشست حاضر شوند و هيچ شائبه‌اي مورد قبول نيست، چون همين مراسم توديع براي فرماندار ساري براي نخستين بار در سالن استانداري مازندران برگزار شد.
* استاندار مازندران با تقدير از زحمات تورنگ در مورد وضع كشاورزي استان نيز گفت: وضع كشاورزي استان وضعيتي نيست كه در طراز استان باشد.
*رشوه گرفتن 80 ميليون توماني يكي از مديران استاني يكي از اظهارات يكي از خبرنگاران بود كه استاندار مازندران گفت: بايد مستندات آن ارائه شود و ما تا آخر آن را بررسي كنيم.
وي پيوند زدن خطاي يك مدير را به مديريت ناصواب خواند.
* استاندار مازندران مشخص نشدن بودجه استان را يكي از دغدغه‌هاي محوري استان خواند و اين مسئله را يكي از دلايل عدم پذيرش مصاحبه‌هاي اختصاصي عنوان كرد و بيان داشت:« هر وقت كه ابلاغ بودجه به دستم برسد آماده پاسخگويي خواهم بود».
*معضل طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در استان نيز يكي از مسائلي بود كه توسط طاهايي مطرح شد و استاندار در اين زمينه عنوان كرد: در اجراي بعضي از پروژه‌ها و واگذاري‌ها مشكل قانوني وجود دارد چون درخواست سرمايه‌گذاري براي زمين 400 هكتاري در استان مي‌شود اين در حالي است كه در استان اصلا زمين موات نداريم.
*كمال رستمعلي مسئول روابط عمومي استانداري مازندران كه در ابتداي اين نشست حضور داشت به علت بيمارياش به مركز درماني انتقال داده و پس از تزريق سرم دوباره به احترام رسانه‌ها در جلسه حضور يافت.
* به دليل عدم حضور رستمعلي در ساعت‌هاي آغازين اين نشست، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران مديريت جلسه را بر عهده گرفت.
*اين نشست با روبوسي استاندار مازندران و قرباني خبرنگار و سرپرست خبرگزاري مهر كه اخيراً گلايه‌اي در فضاي كاري و رسانه‌اي ايجاد شده بود به پايان رسيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *