پیام نوروزی

رضا حاجی پور در پیامی به مناسبت عید نوروز نوشت  :در مقابله با کرونا صحنه هایی کم نظیر از آمل و ایران به دنیا مخابره شد / در سال 99 صنایع به حداکثر تولید خود برسد

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الى احسن الحال

ز كوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت امام موسی کاظم (سلام ‌الله ‌علیه)؛ که فرمودند: أفضَلُ العِبادَةِ بَعدِ المَعرِفَةِ إِنتِظارُ الفَرَجِ . بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند، انتظار فرج و گشایش است. امیدوارم که خداوند متعال به حق باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) امسال را سال ظهور حضرت ولی عصر (عج) قرار دهد.

عید مبعث پیامبر اسلام و عید نوروز را محضر مقام معظم رهبری؛ ملت شریف ایران، مردم ولایتمدار دیارعلویان آمل قهرمان، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثار گران تبریک و تهنیت عرض می کنم .
سال گذشته سختی های زیادی بر ملت ما گذشت اما دستاورد های بزرگ و کم نظیری هم داشتیم اما آنچه که ملت ایران را در سراسرجهان نمونه و الگو قرار داد صبر بر این مصایب و تحمل مشقات بود، همدلی، همبستگی و انسجام بی نظیر ایرانی ها در سال گذشته در برابر مشکلات، جهان را متعجب ساخت. کدام ملت را سراغ دارید که از دل چنین بیم هایی سربلند خارج شود و ان شاالله وعده الهی درباره ملت ایران محقق خواهد شد «اِنَّ‌ مَعَ العُسرِ یُسرًا».

هم وطنان آملی دربرابر ویروس منحوس کرونا اقداماتی کم نظیر و الهام بخش را به نمایش گذاشتند که برای بسیاری از شهرها الگو شد. حضور خودجوش گروه های مردمی و بسیج مردمی در مقابله با کرونا، تولید مواد ضدعفونی کننده، تولید ماسک، تولید لباس کادر درمانی و توزیع رایگان آن، صحنه هایی بود که در هیچ جای جهان به جز ایران دیده نشد، اینها اقدامات کمی نیست، یاد دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب دوباره زنده شد.

اینجانب به عنوان خادم شما، صمیمانه از این همه خلوص و اقدامات عملی به ویژه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و همه عوامل در خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی می کنم و تقاضا دارم شما مردم عزیز برای سلامتی خود و خانواده معززتان امسال نوروز در خانه بمانید تا ان شالله ریشه این بیماری از صحنه کشور و شهرمان پاک شود.

در راستای تحقق شعار سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب «جهش تولید» نامگذاری شده است، باید تلاش کنیم از همه ظرفیتها و توانمندی های خود بهره بگیریم تا صنایع این شهر که از کار افتاده است به حداکثر ظرفیت تولید خود برسد.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز، از خداوند منان برای هموطنان به ویژه مردم عزیز شهرستان آمل آرزوی سالی پربرکت، همراه با سربلندی، سلامتی، عاقبت به خیری وموفقیت مسئلت دارم و امیدوارم در سال پیش رو به عنوان خادم شما مردم بیش از پیش در مسیر اعتلای ایران اسلامی و آمل عزیز گام برداریم.

رضا حاجی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *