آخرین جلسه شهرستانی ستاد کرونا سال 98در فرمانداری شهرستان آمل برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز: سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل اخرین جلسه ستاد پیشگیری از کرونا مه با حضور جمعی از مسئولین ادارات و دستگاه ها اجرایی شهرستان برگزار شد گفت: کادر درمانی و بهداشتی حقیقتا در این ایام زحمات بسیاری کشیدند بحث پیشگیری بسیار مهم است و همه باید کمک کنیم. بیاییم باهم حمله را شروع کنیم و برای کرونا محدودیت ایجاد کنیم و دست به دست هم دهیم تا کمترین مشکلات بهداشتی و درمانی را در سطح شهرستان داشته باشیم و گند زدایی و ضد عفونی معابر ، کوچه ها و خیابان ها و امکنه های مذهبی و دینی و مجتمع های فرهنگی باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل در ادامه سخنانش افزود: شلوعی بازار در این ایام باید مدیریت شود و بازارروز ها و بازار های هفتگی باید با مدیریت صحیح کنترل شود و در بحث کرونا باید جنبه تهاجمی بگیریم و این کار شوخی بردار نیست. امن ترین جا برای مهار بیماری کرونا خانه نشستن است و البته با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و از طرفی هم شورا ها و دهیاران و هیات امنای مساجد با هم فکری یکدیگر کمیته بحران تشکیل دهند و نسبت به کرونا پیشگیری جدی داشته باشند و بحث گند زدایی و ضد عفونی را در دستور کار خود قرار دهند.
رسولی در ادامه با اشاره به این که جایگاه داران سوخت باید نسبت به رعایت بهداشت کاملا توجه جدی به این امر داشته باشند یاداور شد: کارگران جایگاه های سوخت از دریافت و پرداخت هرگونه وجه نقد به طور جدی خودداری کنند و متصدیان نانوایی ها هم رعایت بهداشت را در سر لوحه کار خود قرار دهند و واحد عمرانی فرمانداری ویژه آمل باید نسبت به بازرسی در این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد و تاکید میکنم که مردم از تجمعات و برگزاری مجالس فرهنگی جدا بپرهیزند چون سلامت مردم و جامعه برای ما بسیار مهم است.
فرمانداره ویژه آمل در پایان تصریح کرد: ضدعفونی حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد و البته در ایام نوروز دید و بازدید ها باید به حداقل ممکن برسد چرا که همین رفت و امد ها باعث انتقال بیماری کرونا به یگدیگر میشود.

رسولی گفت :سالن الغدیر شهرداری امل بعنوان نقاهتگاه در این شهرستان تعیین شده است و کار تجهیز کامل این سالن جهت استفاده بیماران بهبود یافته نسبی کرونایی توسط خیرین و بعضی از ادارات انجام شد ، مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی نسبت به ضد عفونی کردن ادارات خود توجه جدی داشته باشند و این را تاکید میکنم مدیران در ایام نوروز در اماده باش کامل هستند و باید مسئولیت پذیر باشند تا به سلامت مردم خدایی نکرده اسیبی وارد نشود.
همچنین دکتر اکبری رئیس شبکه بهداشت و درمان  امل گزارشی از وضعیت بستری ، مداوا و بهبود بیماران کرونایی در سطح بیمارستان های شهرستان ارائه کرده است و خواستار توجه جدی همه مردم به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی شد.
 فرماندار ویژه امل از خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان در امر تهیه گزارشات و اطلاح رسانی صحیح به احاد جامعه در بحث کرونا تشکر وقدردانی کرده است.

گزارش : حسن جوان

عکس: فرزین عامری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *