نماز عبادی و سیاسی جمعه آمل به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید جلیل مرتضوی امام جمعه این شهرستان و با حضور مؤمنین نماز گزار  در مصلی بزرگ میر حیدر آملی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری هرازنیوز: امام جمعه آمل : اگر عباس (ع) عباس است شجاعت او بخشی از عظمت اوست . اگر عباس (ع) عباس ( ع ) است دلاورمردی او بخشی از عظمت این بزرگوار است . آنچه که باید گفت این است که حضرت عباس (ع) وفادار به سید و مولای خود بوده است و صبر و بردباری از نمونه های بارز این بزرگ مرد روز عاشوراست. از همه شهروندان درخواست می کنم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری فعال و گسترده داشته باشید. انتخاب درست شما مردم عزیز می تواند در رشد و بالندگی کشور و استان و  شهرمان نقش به سزایی داشته باشد.  آنهایی که تایید صلاحیت شده اند همه آنها خوب هستند ما باید انتخاب درست بکنیم.   سالگرد شهید مدافع حرم زال نژاد را در پیش داریم انشاالله در این محفل شهدایی هم که غروب روز دوشنبه 21 بهمن ماه در همین مکان برگزار می شود شرکت کنیم.

در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال انش الله شاهد حضور با شکوه مردم عزیزمان در سرتاسر کشور ایران اسلامی خواهیم بود و یک بار دیگر با ولایت و رهبری و آرمان های شهدای عزیزمان  تجدید بیعتی دوباره خواهیم کرد .

گزارش و عکس : حسن جوان

18 بهمن 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *