خبرنگار يكي از شبكه هاي عربي در مصاحبه با فرمانده نيروي دريايي ارتش، به جاي “خليج فارس” صرفاً از واژه نامأنوس “خ ل ي ج” استفاده كرد كه این امر واکنش دریادار سياري را در بر داشت.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امير دريادار سياري در حاشيه مراسم روز ارتش جمهوري اسلامي ايران در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت اين نيرو اظهار داشت: نيروي دريايي در آب هاي آزاد حضور گسترده اي دارد ضمن آنكه عمليات اخيري كه توسط اين نيرو انجام شد دشمنان را غافلگير كرد.

وي با بيان اينكه دريادلان اين نيرو همچنان در آب هاي آزاد حضور دارند و از كيان جمهوري اسلامي ايران دفاع مي كنند، افزود: عمليات اخير نيروي دريايي براي خيلي از كشورها تازگي داشت و حقيقتاً اين عمليات توانايي نيروي دريايي را به نمايش گذاشت.

خبرنگاري عرب زبان از يكي از شبكه هاي عربي در سوال خود از فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران نام خليج فارس را به صورت ناقص بيان و صرفاً از واژه نامأنوس “خ ل ي ج” استفاده كرد و در خصوص حضور نيروي دريايي ايران در اين منطقه پرسيد كه دریادار سياري در واكنش به اين شيوه پرسيدن سوال گفت: اين خليج هميشه فارس بوده و هست و شما هم بايد نام كامل آن را بگوييد.

این خبرنگار در ادامه براي گرفتن پاسخ سوال خود مجبور شد بار ديگر سوال را با نام كامل و صحيح خليج فارس بپرسد و دریادار سياري اين بار در پاسخ گفت: حضور ما در منطقه، گسترده و مقتدارانه است

One thought on “واكنش دریادار سياري به استفاده يك خبرنگار از واژه “خ ل ي ج””
  1. درود به شرافت پاک همه سربازان پاک و با شرفی که هم ایرانی بودن و هم مسلمانی و هم ولایتمداری را افتخاری بس بزرگ برای خود می دانند. اینها عده ای از برادران با شرف من هستند که به سربازی نایب بر حق امام زمان امام خامنه ای افتخار می کنند.درود بر رهبرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *