هرا زنیوز :چهارمين نشست مشترك اعضاي شوراي اسلامي شهر با روساي شوراياري محلات در مسجد المهدي (عج) بازياركلا بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار شد

احمد اميرسليماني شهردار آمل پس از بيان ديدگاههاي شوراياران و نمايندگان محلات ضمن عرض تسليت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، به جمع بندي پيشنهادات و مشكلات در قالب راهكارهاي عنوان شده براي نتيجه گيري بهتر و سريع تر و رفع مشكلات جهت نيل به هدف نهايي كه همان خدمت رساني بهينه به مردم مي باشد تاكيد نمود .

اميرسليماني از روند رو به رشد و پيشرفت اين جلسات به خوبي ياد كرد و گفت : اين گونه جلسات سبب دلگرمي و جديت مسئولين خدمتگزار در شوراي اسلامي شهر و شهرداري مي گردد و موجبات تعامل ، همفكري و اثربخشي بيشتر با ياري خداوند متعال را فراهم مي نمايد .

شهردار آمل با اشاره به تحقق بودجه 48 ميليارد توماني سال 90 افزود : اين مهم بعد از لطف الهي مربوط به همياري و مدد رساني شهروندان فهيم و قدرشناس آملي است كه بايستي قدر و احترام اين عزيزان را در نهايت توان دانسته و مديون همت و بزرگواري آنان بوده و براي رفاه حال آنها از هيچ خدمت و حركتي دريغ نورزيم .

وي با اشاره به عملكرد عمراني شهرداري آمل در مناطق متوسط و تقريباً محروم شهر گفت : تملك و آزادسازي مسير بلوار شهيد احمد امين طبرسي ( 30 متري بافت قديم ) اتصالي بلوار شهيد بهشتي به پايين بازار و طالب آملي ، جدولكاري ، زيرسازي و آسفالت انتهاي خيابان نور از تربيت معلم به بيمارستان امام علي (ع) ، بنام بلوار امام علي (ع) كه تا به امروز بيش از 66 ميليارد ريال هزينه دربر داشته و براي اتمام آن هزينه بالايي نيز خواهد داشت نمونه هايي از اين خدمات در مناطق محروم و نيمه محروم تلقي مي شود .

اميرسليماني از پياده روسازي و زيباسازي معابر و شبكه هاي شهر بعنوان پروژه ي ويژه و خاص نام برد و گفت : اجراي اين گونه پروژه ها و تقبل اين هزينه سنگين فقط به خاطر رفاه حال همشهريان عزيز و زيباسازي شهر بوده و به همشهريان آملي اين نويد را بدهم كه يكي از برنامه هاي مهم شوراي اسلامي شهر و شهرداري سرمايه گذاري توريستي دركنار رودخانه زيباي هراز و ايجاد روحيه نشاط وشادابي مي باشد.

در ادامه دكتر سيد عماد حسيني عضو شوراي اسلامي شهر آمل و مسئول امور شوراياري محلات خواستار ادامه اينگونه جلسات و هم انديشي و مشاوره در جهت بهبود و پيشرفت هر چه بهتر امورات شهري شد .

دكتر حسيني با بيان اينكه شوراياران محلات بازوان توانمند شوراي اسلامي شهر محسوب مي شوند اظهار داشت : اميدواريم با تعامل و همفكري خوبي كه شوراي اسلامي شهر ، شهرداري آمل و شوراياري محلات با همديگر دارند بتوانيم خدمات قابل توجه اي به شهروندان فهيم آملي ارائه دهيم هر چند كه شأن و منزلت مردم آمل خدمتي بيش از اينهاست .

وي افزود : در طول 5 سال عمر شوراي دوره ي سوم ، خدمات زيادي در زمينه ي عمراني ، فرهنگي ، ورزشي ، هنري و … ارائه نموديم و انشاءا… با ياري خداوند منان و همياري شهروندان فهيم و قدرشناس آملي با پرداخت بموقع عوارضات بتوانيم پروژه هاي عمراني نيمه كاره را تا پايان سال به اتمام برسانيم و در اين راه از نقطه نظرات كارشناسان ، مهندسان و نخبگان نيز بهره مند خواهيم شد .

در پايان شوراياران محـلات از شوراي اسلامي شهـر و شهـردار آمل به جهت روكش آسفالت محـلات در آستانه سال نو تشكر و قدرداني نمـودند .منبع کمال نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *