هراز نیوز :مهندس سید احمد علیزاده در بازدید از پروژه های عمرانی در حال ساخت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات  آیت الله آملی گفت : استفاده از لوله های یو پی وی سی نوع سخت برای اولین بار در سطح شهرستان آمل در این واحد استفاده می شود .

وی ضمن تقدیر از مهندس یگانه کارشناس برق واحد علوم وتحقیقات  آیت الله آملی به خاطر پیشنهاد استفاده از یو پی وی سی در این پروژه ها تصریح کرد :این لوله ها در مقابل آسیبهای طبیعی به ویژه زلزله به مراتب مقاوم تر و منعطف تر هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه لوله های  یو پی وی سی ضد حریق و ضد ضربه نیز می باشد تصریح کرد : این لوله ها در مقابل سرما وگرما مقاوم بوده ، سیم های برق راحت تر از آن می گذرد و نکته بسیار مهم  استفاده از آنها توجیه اقتصادی دارد .
وی  به همراه مهندس سعیدیان رییس کمیته ، مهندس اسکندری و مهندس دریاباری از اعضای ارشد این کمیته از نحوه اجرا این پروژه ها در واحد آیت الله آملی  ابراز رضایت کردند .

عضو کمیته تخصصی برق نمایندگی نظام مهندسی آمل تاکید کرد : پیمانکاران  سعی نمایند استقرار لوله ها به جای کف ساختمان ها از سقف های کاذب صورت گیرد که قابل دسترسی و تعمیر و نگهداری باشد

این مهندس برق  در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص شرح  وظایف کمیته تخصصی برق نمایندگی نظام مهندسی اذعان داشت : کمیته تخصصی برق هم وظایف نظارتی دارد و هم در ابعاد آموزشی عمل می کند .

وی ادامه داد : در بعد آموزشی تجربیات نظام مهندسی را به کلیه مهندسین برق و درنهایت همان برقکاران انتقال می دهیم تا به خوبی اجرایی کنند و بعد نظارتی هم بر نحوه عملکرد و نظارت اعضای نظام در پروژه های عمرانی نظارت داریم .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *