انتشار عکسی از “فریبا داوودی مهاجر” در صفحه فیس بوک خواهر عباس فخرآور ، ضد انقلابی که خود را صهیونیست می نامد ، جنجال تازه ای را با خود بهمراه داشته است.

 

به گزارش  وب گردی باشگاه خبرنگاران ،انتشار عکسی از “فریبا داوودی مهاجر” در صفحه فیس بوک خواهر عباس فخرآور ، ضد انقلابی که خود را صهیونیست می نامد ، جنجال تازه ای را با خود بهمراه داشته است . روز گذشته بعد از آنکه “مه لقا فخرآور” در صفحه فیس بوکش عکسی از یک میهمانی از” فریبا داوودی مهاجر” با ظاهری نامناسب در کنار “فواد پاشایی”از مشروطه خواهان برانداز رو کرد ، تیتر آن را اینگونه انتخاب نمود : مشروطه، اصلاحات، پیوندتان مبارک !
اما انتشار این عکس همان و افشاگری هایی که با دعوای همیشگی ضد انقلاب نادان در زیر این عکس اتفاق افتاد اطلاعات تازه ای را در اختیارمان قرار داد .
عباس فخرآور که چند وقتی است برای جلب رضایت اربابانش خود را صهیونیست نامیده وقتی به مطلب خواهرش حمله شده است بی کار ننشسته و با حمله به دیگر اپوزیسون سوء استفاده چی اینگونه عکس العمل نشان می دهد : ” آقای… فکر می کنم من را خوب می شناسی؟! اگر فواد پاشایی ( ضد انقلاب برانداز ) البته چشمهایتان را خالی نکرده باشد و حافظه تان را شستشو نداده باشد. یادم هست ۲ سال پیش مرا به سوئد دعوت کرده بودی برای یک سخنرانی و بعد دعوتت را پس گرفتی و گفتی فواد پاشایی به تو گفته فخر آور با سازگارا و اصلاح طلبان جلسه داشته و از تو خواسته بود به همین دلیل دعوتت را پس بگیری!!!”
وی با حمله به دیگر اپوزیسیون و ضد انقلاب ها پرده از راز این نشست توطئه پردازان ضد جمهوری اسلامی را برمی دارد و می نویسد: ” حالا داستان این نشست حزب مشروطه، مارکسیستها و اصلاح طلبان را من هم میخواهم بدانم!
فریبا داوودی مهاجر (اصلاح طلب و مادر زن علی افشاری)، موسوی خوئینی (اطلاح طلب و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی)، مهندس ساعد (مشاور و کارمند ارشد وزارت نفت جمهوری اسلامی و اصلاح طلب)، آرام حسامی (نیم اصلاح طلب-نیم برانداز) و چندین اصلاح طلب دیگر همراه اسماعیل نوری علا (کمونیست سبز شده)و همسرش شکوه میرزادگی، دکتر خسرو اکمل (رایزن ارشد حزب
مشروطه)، مظاهری (عضو هیات رئیسه شاخه واشینگتن حزب مشروطه)، خسرو بیت اللهی (عضو ارشد حزب مشروطه ایران)، سینا دبستانی (عضو هیات رئیسه شاخه واشینگتن حزب مشروطه)، فواد پاشایی (دبیر کل حزب مشروطه)، و البته با اطلاع کامل شخص شاهزاده رضا پهلوی، در منزل آقای دبستانی جلسه می گذارند تا پیش در آمد شورای ملی ایرانیان را فراهم کنند!”
این ضد انقلاب با عصبانیت از اینکه در این جلسه از او دعوت نشده تهدید به افشاگری در آینده می کند و اظهار می دارد :” تازه اولین تصمیمشان هم این است که فخرآور و کنفدراسیون ( ضد انقلابی ) دانشجویان ایرانی نباید به این شورای ملی دعوت شوند. آریا جان میخواهی همه این ها را از فواد پاشائی سوال کنی یا می خواهی من خودم اسناد را منتشر کنم تا ببینی که چشمها زیاد هم خالی نیست! ”
گفتنی است پس از انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی و حضور چشمگیر مردم حتی پرشور تر از دوره های گذشته ، نه تنها محاسبات غلط تحلیلگران جریان اپوزیسیون را بهم ریخت بلکه چنان واهمه ای در اردوگاه ضد انقلاب افتاده که هر چه تکاپو می کنند تا بلکه جریان اندکی را دور هم گرد آورند بازهم عاجزند.

 

One thought on “عکس جنجال برانگیز داوودی مهاجروتهدید فخرآور به افشاگری +سند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *