رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از تشکیل اتحادیه مراکز عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی هیئت مدیره اتحادیه مراکز عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای متذکر شد: در این جلسه از مجمع امور صنفی، اماکن عمومی، واحد امور سمعی بصری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بازرگانی، مسئول واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی شهرستان حضور داشت.

وی با اشاره به حضور بیش از 50 نفر از مدیران واحدهای مراکز عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای در این انتخابات تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات داخلی اعضای هیئت مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.

محمدی ابراز داشت: تشکیل این اتحادیه پس از پیگیری‌های مداوم واحد امور سمعی بصری این اداره و در راستای ساماندهی بهتر و نظارت بیشتر بر فعالیت واحدهای مراکز عرضه محصولات فرهنگی و مراکز بازی‌های رایانه‌ای این شهرستان  صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های شهرستان آمل  در امور فرهنگی ادامه داد: آمل یکی از شهرهای ویژه به لحاظ صنعت چاپ در سطح استان و حتی در سطح کشور است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل افزود: با توجه به وجود شرکت‌های صنعتی، لبنی، شهرک‌های صنعتی متعدد پیشرفت، آمل قابل توجهی را هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ آماری در حوزه چاپ به خود اختصاص داده است.

محمدی در پایان اذعان داشت: آمار چاپخانه‌های شهرستان اعم از دیجیتال، افست، فلکسو، خاص و سیلک بیش از 65 واحد می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *