يدالله اكبرزاده فرماندار آمل ،اميرسليماني شهردار ، قاسمي رئيس شوراي اسلامي شهر ، سرهنگ كرمي جانشين فرماندهي سپاه ، مسئولين و خيرين، شعبه سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه هاي آمل را مورد بازديد خود قراردادند واز نزديك با فعاليت هاي اين نهاد مردمي آشنا شدند.

حجت الاسلام حاج حسن رحيمي مسئول بازرسي ونظارت شعبه سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه ها در آمل با قدرداني ازحضور مسئولين گفت اين سازمان زير نظر خاصه  حضرت علي ابن موسي الرضا (ع) كه با كمك مسئولين وخيرين در جهت كمك رساني به فرزندان يتيم و بي سرپرست خدمت رساني مي كند. وي افزود اين سازمان در آمل داراي  20نفر نيرو مي باشد كه با دريافت مبلغ ناچيزي و با جان براي كمك رساني شبانه روز مشغول هستند چون كارشان را دوست دارند و اين خدمت را اداي وظيفه به همنوعان خود مي دانند.

مسئول بازرسي ونظارت شعبه سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه ها در آمل با اشاره به انجام كارهاي فرهنگي در كنار كمك رساني گفت يكي از كارهاي خوبي كه توسط پرسنل در هرروز صورت مي گيرد با وضو  وخواندن زيارت عاشورا ويا دعاي توسل مشغول بكار مي شوند وبرگزاري نماز جماعت ، برگزاري كلاسهاي قرآني همراه با آموزش روخواني به مددجويان ، برپائي اردوهاي زيارتي و سياحتي به مشهد مقدس بصورت رايگان ، معرفي 200 نفر از خانواده هاي بي بضاعت به بانك ها با همكاري فرمانداري جهت اخذ وام ، تحت پوشش قراردادن 1000دانش آموزبي بضاعت با همكاري آموزش وپرورش و…از ديگر اقدامات فرهنگي اين نهاد مي باشد.

رحيمي با بيان اينكه توجه به امر درمان براي افراد بي بضاعت در سرلوحه اين سازمان قراردارد افزود خوشبختانه اين سازمان در مشهد مقدس داراي بيمارستان فوق تخصصي مي باشد كه كليه بيماران تحت پوشش اين نهاد كه مشكل درماني داشته باشند بصورت رايگان درمان مي شوند.

حسين رمضاني مديريت شعبه سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه ها در آمل  با بيان اينكه با همدلي وعشق به كارمان توانسته ايم علاوه بر كمك وخدمات رساني به مددجويان در امر تهيه جهيزه اقدامات خوبي را انجام بدهيم گفت با همكاري ومساعدت مسئولين وخيرين توانسته ايم در سال گذشته براي 130 زوج جوان  جهيزه را از قبيل يخچال،بخاري گازسوز،جاروبرقي و… تهيه كنيم كه خوشبختانه در اين امر هم توانسته ايم شعبه تهيه جهيزيه و درمان را در شهرستان افتتاح كنيم.

وي افزود انشاالله با ياري خداوند ، كمك مسئولين ، خيرين و افراد دلسوز براي اولين بار در كشور همزمان با ميلاد باسعادت حضرت صاحب الزمان(عج) 313 جهيزيه عروس را به نيت 313  نفر از ياران امام عصر(عج) در دست برنامه داريم كه خوشبختانه نيمي از جهيزيه آماده و مابقي در دست تهيه ميباشد كه انتظار داريم همگان ما را در اين امر خير ياري نمايند. رمضاني با اشاره به تحت پوشش بودن 2476 نفر در اين موسسه در خصوص اشتغال افراد بي بضاعت گفت تاكنون با كمك افراد نيكوكار در سال 90، 170 نفر به اداره كار و شركتهاي مورد نياز اين افراد مراجعه نموده و مشغول كار شدند.

يدالله اكبرزاده فرماندار آمل با تقدير و تشكر از همت والاي مسئولين اين نهاد مردمي گفت حركت بسيار خوبي در شهرستان آمل شروع شده است كه كار بسيار ارزشي در راستاي الگوگرفتن از زندگي حضرت فاطمه (س) ، حضرت علي(ع) و امامان معصوم است كه به نوعي گرفتن دست نيازمندان ميباشد. اكبرزاده با اشاره به وجود 20 سازمان مردم نهاد در اين شهرستان گفت مجمع خيرين و موسسه آبشار عاطفه ها تاكنون بيشترين خدمات را انجام داده اند كه به عنوان الگو براي ساير سازمانهاي مردم نهاد مازندران هستند.

وي همچنين از مسئولين نهادهاي مردمي خواست كه در كنار كمك رساني به فكر برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي براي مددجويان خود باشند.

در پايان هديه اي از سوي سپاه ناحيه آمل به پاس تلاش و زحمات آقاي رمضاني اهدا گرديد و همچنين از سوي فرماندار آمل هدايايي به كليه پرسنل اين موسسه اهدا شد و نيز لوح سپاس از سوي موسسه خيريه آبشار عاطفه ها به مسئولين و خيرين اهدا گرديد.كمال نيوز

16 thoughts on “سازمان مردم نهاد خيريه آبشار عاطفه ها در آمل چه می کند ؟+عکس”
  1. سلام خدا قوت.

    ولادت باسعادت دخت پیامبر اکرم (ص)فاطمه الزهرا(س)وهمچنین امام خمینی(ره)را به همه همکاران در شعبه آمل تبریک عرض می کنم.

  2. سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها شعبه شیراز گفت:

    سلام. خدا قوت.التماس دعا

  3. سلام
    خداقوت
    با کمک همین مردم مستضعف انقلاب پیروز شد.وامام خمینی عزیز چه خوب این رو بیان کرد که اینان ولی نعمت ما هستند.
    دعای این مردم به تمام دنیا میارزد.
    روز به روز موفق تر باشید
    خوشحال شدم
    پس هنوز انسانیت زنده است

  4. خدا خیرتان دهد اگر واقعا نیتتان خالصانه باشد نه چیز دیگر

  5. سلام عرض می کنم به بچه های آبشار عاطفه ها وخسته نباشید می گم بهتون از این که میشنوم تو کاراتون موفقید خیلی خوشحال میشم دلم براتون خیلی تنگ شده کاش میشد بازم پیشتون بودم

  6. سازمان مردم نهاد خیریه ابشار عاطفه ها گناباد گفت:

    سلام خدا قوت وامید واریم شعبه شما درکلیه کشور یکی باشد

  7. سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها زنجان گفت:

    با عرض سلام و خدا قوت انشاالله زیر سایه سار آقا امام زمان(عج) و عنایات آقا علی بن موسی الرضا (ع) همیشه موفق باشید برا ما هم دعا کنید.

  8. درود و خسته نیاشید به کلیه خدمت گزاران سازمان
    وبلاگ معاونت و جهیزیه هم شروع به کار کرده است
    با ما در ارتباط باشید.

    http://abshareatefeha92.blogfa.com/

  9. با سلام و احترام به استحضار مي رساند
    حسينيه حضرت ابوالفضل(ع) در مشهد از موقوفات عامه می باشد و تحت نظارت سازمان اوقاف اداره می شود و در بخش هاي قرآن و عترت وتحقق اهداف و تعاليم عاليه پيامبر گرامي اسلام (ص) و ائمه اطهار عليهم السلام و انديشه‌هاي معمار بزرگ انقلاب اسلامي رضوان الله تعالي عليه در گسترش فرهنگ حيات بخش قرآن كريم، و تقويت ايمان و اعتقاد به قرآن كريم و تمسك به تعاليم قرآن و تعميق معرفت و تعميم فهم و درك قرآن كريم و اسكان شبانه روزي زايرين حضرت ثامن الحجج عليه آلاف التحية و الثناء و كمك به زايران بي بضاعت از سال 1372 مشغول فعاليت بوده و با كمك عده اي از افراد خير و نيكوكار اداره مي شود .
    با توجه به امكان اسكان در حسينيه همزمان به تعداد چهارصد نفر بصورت گروهي و پانزده اتاق و امكان پذيرايي آنان اين حسينيه آمادگي پذيرش زايران بي بضاعت و ناتوان از پرداخت هزينه هاي اقامت كه از تمكن مالي مناسبي برخوردار نبوده حسب مورد بصورت رايگان و يا با تخفيف قابل توجه را دارد:
    مشهد خيابان 17 شهريور به سمت چهار راه نخريسي كوچه هشتم تلفن 3433900—3425948–0511

  10. با سلام خدمت شما خیرین محترم
    ای کاش در مراسمتون اون عروس و دامادها ، پشت به میهمانان نشسته بودن . چون دامادی که بالا، کنار مجری بود مشخص بود که ناراحته . ای کاش در کنار کار خیر و قشنگتون ، آبروی عروس و داماد حفظ می شد .
    خداوند در قرآن برای پاسداشت آبروی مؤمنان اهمیت ویژه‌ای قائل شده و همه آنان را به این عمل تشویق یا امر نموده و از آسیب زدن به آبروی دیگران نهی کرده است
    اللهم صل علي محمد وآله و صُن وجهي باليسار، و لا تَبتَذِل جاهي بالاِقتار؛ (10)

    بار الها! آبروي مرا در جامعه با معيشت سهل و آسان حفظ فرما! و قدر و منزلتم را نزد مردم با تنگدستي سبك و خوار مگردان!
    اميرمومنان عليه‌السلام مقدار پنج وسق (حدود پنج بار) خرما براي مردي فرستاد. آن مرد شخصي آبرومند بود و از كسي تقاضاي كمك نمي كرد، شخصي در آنجا بود به علي عليه‌السلام گفت: «آن مرد كه تقاضاي كمك نكرد، چرا براي او خرما فرستادي؟ به علاوه يك وسق براي او كافي بود.» اميرمومنان علي‌عليه‌السلام به او فرمود: «خداوند امثال تو را در جامعه ما زياد نكند، من مي‌دهم، تو بخل مي‌ورزي، اگر من آنچه را كه مورد حاجت او است، پس از سوال او به او بدهم، چيزي به او نداده‌ام، بلكه قيمت آبرويي را كه به من داده، به او داده‌‌ام. زيرا اگر صبر كنم تا او سوال كند، در حقيقت او را وادار كرده‌ام كه آبرويش را به من بدهد، آن رويي را كه در هنگام عبادت و پرستش خداي خود و خداي من، به خاك مي‌ساييد.» (
    مردي از مسلمانان مدينه به شخصي بدهكار شد و نتوانست قرض خود را ادا كند، از طرفي طلبكار اصرار داشت كه او قرضش را بپردازد، آن مرد براي چاره‌جويي به حضور امام حسين عليه‌السلام آمد. هنوز سخني نگفته بود كه امام حسين عليه‌السلام دريافت او براي حاجتي آمده است. براي اينكه آبروي او حفظ شود، به او فرمود: «آبروي خود را از سوال و درخواست روياروي و مستقيم نگهدار، نياز خود را در نامه‌‌اي بنويس كه به خواست خدا آنچه تو را شاد كند، به تو خواهم داد.»او در نامه‌اي نوشت: «اي ابا عبدالله! فلان كس پانصد دينار از من طلب دارد و اصرار دارد كه طلبش را بگيرد، لطفا با او صحبت كن تا وقتي كه پولدار شوم، به من مهلت دهد.»

    امام حسين عليه‌السلام پس از خواندن نامه او، به منزل خود رفت و كيسه‌اي محتوي هزار دينار آورد و به او داد و فرمود: «با پانصد دينار اين پول، بدهكاري خود را بپرداز و با پانصد دينار ديگر، به زندگي خود سرو سامان بده و جز به نزد سه نفر به هيچ كس حاجت خود را مگو: «1- مومن و دين دار؛ كه دين نگهبان او است 2- جوانمرد؛ كه به خاطر جوانمردي حيا مي‌كند. 3- صاحب اصالت خانوادگي؛ كه مي‌داند تو به خاطر نيازت، دوست نداري آبروي خود را از دست بدهي، او شخصيت تو را حفظ مي‌كند و حاجتت را روا مي‌سازد
    آبرو و شخصيت فقير، با ارزش‌تر از حفظ شكم و شخص فقير است.

  11. با سلام و خسته نباشید،براستی که:

    اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد، باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود…..

  12. مؤسسه خیریه آبشار عاطفه ها شعبه دوره چگنی گفت:

    با سلام و خسته نباشید،براستی که:

    اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد، باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *