مدیرکل راهداری استان مازندران:

عملیات برف‌روبی در جاده‌های کوهستانی مازندران به طور مستمر در حال اجراست

عملیات برف‌روبی در جاده‌های کوهستانی مازندران به طور مستمر در حال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی و ورود توده هوای سرد به کشور ، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برف‌گیر و کوهستانی ، در حال اجرای عملیات برفروبی ونمک پاشی در سطح جاده ها به طور شبانه روزی و مستمر هستند.

به گزارش‌ هرازنیوز از ایلنا، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر 33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر ۲2 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

 نجفی خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و تصریح کرد: هموطنان عزیز می توانند علاوه بر شماره 141 ، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره 10000141 از شرایط جاده و جوی محورها اطلاع حاصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *