هراز نیوز: مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از افتتاح پروژه های گازرسانی به 12 روستای مازندران با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد و 800 میلیون ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

محسن عرب مقصودی افزود: همزمان با هفته دولت، شش روستای خشکرود، کشکو، تقی آباد، سیف محله، ایثارده و ملاعظیم زرگاه شهرستان تنکابن، سه روستای سنگ چالگ،اناده و عبدلده از توابع شهرستان نور، دو روستا هندوکلا و سالارمحله از توابع شهرستان آمل و روستای شهید عبدالله از توابع شهرستان بابل از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: با گازرسانی به 12 روستای فوق، پنج هزار و 974 خانوار روستایی مازندران گازدار خواهند شد.

عرب مقصودی، از آغاز عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به شش روستای شهرستان ساری و 18 روستای شهرستان بابل با پیش بینی اعتبار 66 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به احرای بیش از 12 هزار کیلومتر شبکه گذاری در استان از ابتدای تاسیس شرکت تا هفته دولت سال گذشته افزود: در  یکسال گذشته، 796 کیلومتر به مقدار ذکر شده افزوده شده است.

عرب مقصودی با اشاره به نصب بیش از 521 هزار انشعاب تا هفته دولت سال 89، افزود: در یکسال گذشته بیش از 27 هزار انشعاب جدید در استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین از بهره مندی 40 شهر مازندران از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

عرب مقصودی، تعداد روستاهای گازدار استان را هزار و 265 روستا اعلام کرد و افزود: 55 روستا از مجموع فوق الذکر در  سال گذشته گازدار شدند.

وی افزود: در حال حاضر 419 هزار و 652 خانوار شهری و 30 هزار و 900 خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

عرب مقصودی، تعداد جایگاه های سی ان جی گازرسانی شده در مازندران از ابتدا تا هفته دولت سال گذشته را 71 جایگاه دانست و گفت: از هفته دولت سال 89 تا هفته دولت امسال، شش جایگاه به تعداد قبلی اضافه شده و مجموع جایگاه های سی ان جی، گازدار در سطح استان به 77 جایگاه افزایش یافته است.

منبع خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *