يادواره شهداي مدافع حرم در آمل برگزار شد.

به گزارش هراز نيوز : يادواره شهداي مدافع حرم با محوريت سرداران شهيدحاج اسماعيل حيدري ، حاج حبيب الله ولايي و پاسدار شهيد حسن دارابي و با حضور سردار صادقي معاون هماهنگ كننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، جمعي از خانواده هاي معظم شهدا ، رزمندگان و ايثارگران و اقشار مختلف مردم روز پنجشنبه 24 مرداد 98 در حسينيه ثارالله سپاه‌آمل برگزار شد.

معاون هماهنگ كننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين مراسم طي سخناني گفت : از اينكه در شهرستان آمل آمدم افتخار مي كنم . حقيقتا همه شهداي ما گمنام هستند . شهداي همانند شهداي بدر و حنين و جمل هستند. و  در مواردي هم بالاتر و گذر زمان است كه جوهره مرد را عوض مي كند و تاريخ غربالي است كه نسلهاي آينده بعدا” متوجه مي شوند كه چه اتفاقاتي در كشورشان افتاده است.

گذر زمان بسياري از حوادث را مشخص مي كند و شهدا با جهاد و تلاش و همت و ايثار گري هاي خود براي معرفي به نسلهاي آينده از خود مجد و عظمت و فداكاري آفريده اند.

سردار صادقي در ادامه سخنانش افزود : دستاورد هاي انقلاب اسلامي مجموعا” همه و همه در فرع كار قرار دارد و شهداي عزيز ما در سر لوحه اصل كار قرار دارند و انقلاب اسلامي ما يك انقلاب ديني است و و آنچه را كه خدا خواسته است انجام شد.

معاون هماهنگ كننده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه هدف خداوند متعال هدف از خلقت انسان فقط و فقط كمال و انسانيت بوده است ياد آور شد : شهداي والا مقام از بهترين و كاملترين انسانها بوده و هستند كه اين انقلاب خدايي آنها را تربيت كرده است و حقيقتا” ما نمي توانيم عظمت و بزرگي شهداي عزيز را ترسيم بكنيم و اگر فداكاري شهداي عزيز هم در واقعه عاشورا و هم در ديگر وقايع تاريخي و ديني و اسلامي نبود عالم در ضلالت و گمراهي و بي معرفتي به سر مي برده اند و خون شهدا قيمت دارد تا بي نهايت و انصافا” فداكاري هاي شهداي انقلاب اسلامي و شهداي مدافع حرم فضاي كشور را به سمت و سوي ديني و مذهبي مي برند و اين خون شهداي عزيمان است كه ارزشهاي انقلاب اسلامي به هيچ وجه كمرنگ نشده است و نخواهد شد و دشمن فهميده است كه چگونه دارد نابود مي شود و دشمنان ما به خاطر شهدا و فداكاري رزمندگان و ايثار گران و وحدت و همبستگي ملت ايران اسلامي خواب و آرامش ندارد و اين را هم بايد گفت كه در مسير نگهداشت انقلاب اسلامي مشكلات وجود دارد و و ادامه مسير سخت است اما بايد تحمل كرد و تا انقلاب اسلامي حفظ بشود و با خداوند معامله بكنيد تا خدا به شما نصرت بدهد و اين را نيز بگويم كه نگهداشتن انقلاب بسيار سخت سخت است و ما به  شما وفاداران به امام و انقلاب و شهدا و افتخار مي كنيم و بر اين افتخار هم مي باليم .

سردار صادقي در پايان سخنانش تصريح كرد : سعي بكنيم در همه حال روحيه رزمندگي و ايثار گري و شهادت طلبي را در خودمان تقويت بكنيم و زبان ما غاصر است از عظمت و فداكاري شهداي بزرگوار و خداوند متعال وعده داده است كه اگر كسي در مسير و سمت خدا حركت بكند خداوند به او نصرت و پيروزي شكوه و عظمت و نصرت عطا مي فرمايد. و انقلاب اسلامي ما اذيت نخواهد شد چون خداوند متعال وعده نصرت و پيروزي داده است و در ديداري كه با سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله لبنان داشته ام به صراحتا فرمودند كه فرمايشات رهبري معظم انقلاب اسلامي براي ما پيروزي و نصرت را به همراه داشته است و ما عاشق امام و رهبري و انقلاب اسلامي ايران هستيم  و به شهداي والامقام انقلاب اسلامي و مدافع حرم درود مي فرستيم و اصل اين است كه با شهدا و امام و انقلاب و مقام عظماي ولايت تا اخر بمانيم .

همچنين ، در ادامه اين مراسم علي كلهر از ذاكرين و مداحان اهل بيت (ع)  در وصف شهداي مدافع حرم به مداحي پرداختند.

گزارش و عكس : حسن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *