فرزاد جمشیدی مجری  برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما،  از سر ارادتی که به حضرت علامه حسن زاده آملی داشتند، چند جمله ای را از مناجات های تأثیرگذار حضرت علامه گلچین کرده و به مزرعه جان مخاطبین چشاندند.

از آنجا که جای مناجات های پرسوز و گداز حضرت علامه در این ماه عزیز دررسانه ها علی الخصوص رسانه ملّی کمرنگ بود  اینکار جناب جمشیدی جای تشکر و قدردانی داشت اما متاسفانه ایشان  بعد از آن ضمن ذکر نام حضرت علامه حسن زاده ، خبر از بیماری قلبی شان داده و مردم را به دعا در حقّ ایشان  برای رفع این بیماری دعوت کردند که بالطبع برای ارادتمندان به حضرت علامه خبر ناگواری بود کما اینکه سیل پیام ها و تماس ها شروع شد و اکثر دوستداران حضرت علامه از وضعیت جسمی شان می پرسیدند.


با اینکه خبر سلامتی آیت الله حسن زاده به آقای جمشیدی اعلام شد و در همین سایت و دهها منبع خبری دیگر براین نکته تاکید شد ولی ایشان مجددا در برنامه بعدی بدون اصلاح صحبتهایشان و تصحیح اشتباه گذشته برای سلامتی علامه دعا نمودند که این حرکت تایید مجددی بر مدعای ایشان در اذهان عمومی شد .

متأسفانه این خبر، تشویش اذهان جمع زیادی از ارادتمندان به علامه حسن زاده را به ارمغان آورد که باید گفت : خوشبختانه اصل خبر صحت نداشته و ایشان هم در این ماه عزیز به روزه داری و زندگی روزمره شان مشغولند.

ان شاءالله خداوند به این ذخیره علمای سلف طول عمر با برکت عطا بفرماید.

اما اینکه چرا آقای فرزاد جمشیدی که از مجریان باسابقه و محبوب سیماست اصرار بر انتشار این خبر و عدم تصحیح اشتباه خود دارد معلوم نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *