هراز نیوز :رییس جمهوری اسلامی ایران با تاكید بر عزم نظام اسلامی از جمله دولت بر تحقق عدالت در جامعه تاكید كرد: تصمیم دولت مبنی بر این كه نیروهای قراردادی شركتی دستگاه های دولتی، وابسته به خود دستگاه ها شوند، عمومیت دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، محمود احمدی نژاد روز سه شنبه در اجتماع پرشور مردم بندرعباس در نود و نهمین سفر استانی دولت افزود: همه كسانی كه از طریق شركت های خدماتی در دستگاه های دولتی مشغول ارایه خدمت هستند مشمول این مصوبه دولت هستند.

رییس قوه مجریه با تاكید بر این كه این تصمیم دولت همه مجموعه های اینچنینی را در بر می گیرد، خاطرنشان كرد: این تصمیم درباره همه نیروها با این وضعیت در مجموعه های نظیر پالایشگاه ها، كارخانه فولادسازی، كشتی سازی و آلمینیوم سازی باید اجرا شود.

رییس جمهوری با تاكید بر عزم دولت بر تحقق عدالت تصریح كرد: هر روزی كه در اجرای این تصمیم تعلل شود در واقع بی عدالتی و تضییع حقوق كارگران است.

احمدی نژاد با بیان اینكه مسئولیت رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس جمهوری، قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی اجرای عدالت است، افزود: اگر قرار است عمران و آبادانی در كشور صورت بگیرد، باید همه جا آبادی شود و دور افتاده ترین روستاها در كشور در نگاه حاكمان نسبت به سایر مناطق یكسان و مساوی باشند.

رییس جمهوری تصریح كرد: مهم ترین ماموریت دولت، اجرای عدالت در داخل و صحنه بین الملل است؛ براساس عدالت، كارها را باید جلو برد و در توزیع بودجه های عمرانی و سرمایه گذاری های كشاورزی و صنعتی باید پایه كار را بر عدالت قرار داد.

احمدی نژاد با بیان اینكه توزیع سهام عدالت، هدفمندی یارانه ها، توزیع منابع و تسهیلات در بخش های گوناگون به همراه سفرهای استانی در راستای اجرای عدالت است، خاطرنشان كرد: اجرای عدالت به همان شدتی كه برای توده ها خوشایند است، برای اقلیت خودخواه و زیاده خواه سخت است.

 

**عده ای پیشرفت كشور و رفاه مردم را به نفع خود نمی‌دانند

رییس جمهوری با بیان اینكه اجرای عدالت در داخل كشور مخالفانی دارد، گفت: عده كمی هستند كه پیشرفت كشور، رفاه توده های مردم، آبادانی كشور، تولید و توزیع عادلانه را به نفع خود نمی دانند.

احمدی نژاد ادامه داد: این عده در برابر هر گامی كه برای اجرای عدالت برداشته می شود، مخالفت و سنگ اندازی می كنند، آشكارا از اینكه حق مردم به خود مردم داده شود، ناراحت و عصبانی هستند و مخالفت می كنند.

رییس جمهوری با تاكید بر اینكه حرف ما روشن است، گفت: 50 سال ثروت این ملت در جیب عده ای قلیل بوده است، همه باید بسیج شویم و كاری كنیم كه ثروت تك تك ملت در جیب خود ملت باشد.

رییس قوه مجریه با اشاره به اینكه از ابتدای سال می دانستم كسانی كه ضد عدالت بوده و می خواهند مفت و بیشتر ببرند، با هدفمندی یارانه ها مخالف هستند، گفت: این عده به دنبال فتنه گری و اخلال در اقتصاد هستند تا آن را به گردن اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بیاندازند.

احمدی نژاد توضیح داد: آنها می خواستند شیرینی این كار بزرگ را كه ملت ایران انجام داد و در برابر جهان درخشید را به كامشان تلخ كنند.

 

** بازی ارز و سكه، بازی هماهنگ خارجی ها و داخلی ها بود

رییس جمهوری با بیان اینكه بازی ارز و سكه، بازی هماهنگ خارجی ها و داخلی ها بود، اظهار داشت: گوشه كنار هم برخی همكاران غفلت كرده و موضوع را جدی نگرفتند، فكر كردند كه مسلط هستند بدین ترتیب آن عده بازی مصنوعی برای قیمت ارز و طلا ایجاد كردند.

وی با یادآوری اینكه این اقدامات در حالی بود كه دخایر ارز و طلای ایران در طول تاریخ بی نظیر است، گفت: آنها می خواهند نفت ما را تحریم كنند. به حدی ارز در كشور وجود دارد كه اگر یكی دو سال هم نفت نفروشیم كشور به خوبی اداره می شود و آرزوی دشمنان را به دلشان خواهد گذاشت.

 

** توطئه ها خنثی می شود

احمدی نژاد با بیان اینكه ‘همكاران مشغول هستند و به فضل الهی این توطئه ها خنثی خواهد شد’، اظهار داشت: ‘می دانید زمان یكه یك آدم ناجوانمرد سنگی را در چاه می اندازد صد نفر باید تلاش كند این سنگ را از چاه بیرون آورند، اما همه دنیا بداند ملت ایران همه سنگ های در چاه انداخته را درخواهد آورد و به سر مستكبران خواهد كوبید.’

رییس قوه مجریه با بیان اینكه برخی از خوشحالی مردم ناراحت هستند، گفت: زمانی كه 60 تا 70 درصد مردم در نوروز و تابستان به مسافرت می روند، برخی از آن ناخرسندند كه چرا 120 میلیون سفر انجام شده، چرا مردم مسافرت رفته اند، و در استدلال این سخن خود می گویند كه بنزین مصرف می شود.

احمدی نژاد در پاسخ این عده گفت: ما بنزین را برای چه كسی می خواهیم؟، برای مردم می خواهیم، همین مردم صرفه جویی كردند، همین ملت انقلاب كرد و ما را سر كار آورد، ما باید از شادی مردم خوشحال و از غصه های مردم ناراحت باشیم.

رییس جمهوری خطاب به این عده گفت: شما هم اشتباه و تصور می كنید با سنگ اندازی در مسیر عدالت به جایی می رسید، بدانید این ملت برای رسیدن به قله های عدالت تصمیم خود را گرفته است و هر كسی جلوی ملت ایران بایستد ملت آن را به زباله دانی تاریخ خواهد فرستاد.

One thought on “تصمیم دولت برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی شركتی عمومیت دارد”
  1. تفکر تضمین امنیت شغلی نیروهای کار که عنصر اصلی کار وتولید و اداره سازمانی کشورند از امهات است امید آنکه این دیدگاه راسخانه در دولت پی گیری شود وارمغان آن بهداشت روانی کار نیروهای کار باشد تاهمه نیروها :دست در دست هم دهند به مهر +کشور خویش را کنند آباددر یک کشور ایده ال هیچ نبروی کاری بیکارنیست و هیچ نیر وی کاری تحت مناسبات ظالمانه انواع مضایق قرار نمی گیرد حریم همه انسانها حفظ می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *