جزییات دستگیری تجمع شیطانی در جاده

على طالبى دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل در گفت‌وگو با خبرنگار هرازنیوز از دستگیری سرکرده های گروهی با عقاید و باورهای شیطانی در تجمع ارتفاعات جاده هراز خبر داد .

وی گفت: بر اساس رصد پاسداران گمنام سپاه استان های تهران و مازندران و اقدام هماهنگ اطلاعات سپاه آمل عوامل و سرکرده های این گروه شناسایی و دستگیر شدند .

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان آمل خاطرنشان کرد: این افراد که در فضاى مجازى گروهى تحت عنوان طبیعت گردى داشتند، در پوشش تور طبیعت گردى این تجمع را ساماندهى کرده بودند.

وى با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، دادستانی شخصا در محل تجمع حاضر شد خاطرنشان کرد : افراد حاضر در تجمع شامل مردان و زنانی با ظاهر و حجابی  بسیار نامناسبى بودند و در محل موردنظر لوازمی مرتبط با عقاید و باورهای شیطانی، مقادیر بسیار زیادى مشروبات الکلى و انواع مواد مخدر، تعدادى سگ از نژادهاى گوناگون کشف و چند خودرو نیز در این رابطه توقیف شد.

وى اظهار کرد: این افراد با نصب دوربین، تردد خودرو‌ها را زیر نظر داشتند و با تشکیل یک تیم امنیتى مانع ورود افراد ناشناس به محل تجمع خود مى‌شدند.

طالبی  از بازداشت ١٠ نفر در خصوص این پرونده خبر داد و گفت: ١٠ نفر از افراد اصلى این گروه  و زن و شوهرى که لیدر این باند بودند بازداشت شدند و براى انجام تحقیقات در اختیار نهادهای امنیتی قرار دارند.

به گزارش هرازنیوز دربین افراد این تجمع فرزند برخی مسوولان سابق سیاسی هم حضور داشتند .

 

2 thoughts on “جزییات دستگیری تجمع شیطانی در جاده هراز”
  1. اسید پاشا رو چطور هنوز دستگیر نکردن ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *