“دوستان مشارکت بیشتری در رای‌گیری داشته باشند، خیلی لب مرز رای داده می‌شود”، این جمله را لاریجانی می‌گوید و در ادامه به محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس نیز تذکر می‌دهد که رای خود را بدهد.”

فارس: رئیس مجلس به نائب رئیس اول مجلس در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون آئین‌نامه داخلی، تذکر داد که در رای‌گیری شرکت کند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز طرح اصلاح موادی از قانون آئین‌نامه داخلی مجلس را که اعاده شده از شورای نگهبان بود، مورد بحث و بررسی قرار داده و به منظور تامین نظر آن شورا با اصلاحاتی به تصویب رساندند.

طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، تغییر آئین‌نامه نیازمند دو سوم آراء نمایندگان حاضر در صحن علنی است.

در جریان رای‌گیری برای این طرح علی لاریجانی رئیس مجلس مدام به نمایندگان تذکر می‌داد که در صندلی‌هایشان مستقر شوند و در رای‌گیری‌ها مشارکت بیشتری داشته باشند.

“دوستان مشارکت بیشتری در رای‌گیری داشته باشند، خیلی لب مرز رای داده می‌شود”، این جمله را لاریجانی می‌گوید و در ادامه به محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس نیز تذکر می‌دهد که رای خود را بدهد.

لاریجانی خطاب به باهنر گفت: آقای باهنر هم بفرمایید رای دهید تا مشکل آقای قربانی هم حل شود که 10 بار تذکر داده است.

پس از تذکرات مکرر و پی در پی لاریجانی برای حضور گسترده نمایندگان در رای‌گیری‌ها، به دلیل آنکه طرح اصلاح آئین‌نامه نیازمند دو سوم نمایندگان حاضر در جلسه علنی بود، بالاخره مواد این طرح با رای وکلای ملت اصلاح و تصویب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *