مینو نیری همسر زنده‌یاد «ایرج بقایی‌کرمانی» از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد تمهیدات لازم جهت خاکسپاری این نویسنده در قطعه هنرمندان یا نام‌آوران را فراهم کند.

خبرگزاری فارس: درخواست خانواده «ایرج بقایی‌کرمانی» برای خاکسپاری این نویسنده در قطعه هنرمندان

مینو نیری همسر «ایرج بقایی کرمانی» نویسنده قدیمی رادیو و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات فارس درباره عدم تدفین این نویسنده قدیمی، اظهار داشت: صبح امروز و دقایق ابتدایی صبح بقایی از میان ما رفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه صبح عنوان شده بود این نویسنده در قطعه 103، ردیف 80، شماره 26 به خاک سپرده می‌شود، اما این موضوع اجرایی نشد، ادامه داد: قرار بود همسرم در قطعه 103، ردیف 80، شماره 26 به خاک سپرده ‌شود، اما اکنون در بهشت سکینه غسل و پیکرش به سردخانه بهشت زهرا منتقل شد تا مراسم خاکسپاری فردا صورت گیرد.

نیری تصریح کرد: البته بهشت زهرا(س) نیز تنها تا ساعت 13 متوفیان را پذیراست از این رو صبح فردا از ساعت 9 مراسم تشییع آغاز می‌شود.

به گفته همسر زنده‌ یاد «ایرج بقایی‌کرمانی»، محلی خانوادگی برای تدفین همسرم وجود دارد اما با وجود تالیف 18 کتاب باید بقایی در قطعه هنرمندان و یا نام‌آوران به خاک سپرده شود.

نیری در پایان از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد تمهیدات لازم جهت خاکسپاری «ایرج بقایی‌کرمانی» در قطعه هنرمندان و یا نام‌آوران را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *