گزارش تصويري جشن گلريزان مجمع خيرين محروميت زدايي بسيج سازندگي آمل

پايگاه خبري هراز نيوز :

با حضور حجت الاسلام سيد جليل مرتضوي امام جمعه ، سرهنگ جابر عسگري فرماندهي سپاه و جمعي از خيرين و نيك انديشان آمل در مجموعه پذيرايي اهورا

امام جمعه‌ آمل : فرزندي كه در مسير ارزشهاي باقيات و صالحات باشد باعث خوشحالي و افتخار است . خيرين عزيز : با دستان خودتان دنيا و آخرت خودتان را‌آباد كنيد . نيك انديشان حاضر در اين محفل : بخشي از اموالي را كه خداوند به امانت در اختيار شما قرار داده است در راه خدا انفاق بكنيد و آنچه كه مي تواند با نگاه گرم شما دل نيازمندان را شاد بكنيد همين همت والاي شما در كمك رساني به نيازمندان است . مردم آمل هم به سپاه علاقه مند هستند و هم به ارزشهاي ديني و انقلابي ۀ كار ارزشمند سپاه آمل در اين حركت محروميت زدايي قابل تحسين است.

فرمانده سپاه آمل : سپاه هم در عرصه امنيت حافظ جان و مال و ناموس مردم است و هم در عرصه سازندگي يار و ياور محرومين است . مجمع خيرين محروميت زدايي بسيج سازندگي سپاه آمل علي رغم شكل گيري در زمان كوتاه با همت والاي خيرين بزرگوار فعاليت هاي خوبي را در جهت خدمت رساني و ساخت مسكن به محرومين آغاز كرده است.  انشا الله اين حركت خداپسندانه با همت والاي شما خيرين عزيز در سال 98 ادامه خواهد داشت .

تقي پور نايب رييس مجمع خيرين محروميت زدايي بسيج سازندگي سپاه آمل : در سال 97 8 واحد از خانه هاي ساخته شده به محرومين تحويل داده شد. در سال 98 تعدادي از ساخت مسكن براي محرومين در دستور كار قرار دارد . شهرستان آمل دومين شهرستان در سطح استان مازندران است كه در اين راستا مقام دوم را كسب كرده است. مسكن محرومين كه با همكاري كميته امداد و مجمع خيرين محروميت زدايي بسيج سازندگي سپاه‌ آمل به محرومين تحويل داده مي شود 75 متري است كه هر واحد بين 75 تا 80 ميليون تومان هزينه دارد.

خيرين نيك اندش آملي در اين جشن گلريزان 750 ميليون تومان براي ساخت مسكن براي محرومين كمك كرده اند.

گزارش و عكس : حسن جوان

19 ارديبهشت 98 –

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *