فعالیت پارکبانان در مازندران تخلف نیست

پس از پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی غیرقانونی بودن فعالیت پارکبانان و ممانعت از پرداخت هرگونه مبلغی به آنها و پیگیری خبرگزاری ایسنا، این مورد در مازندران را تکذیب و بر قانونی بودن پارکبانان این استان تاکید کرد.

احمد گوران در گفت و گو با ایسنا مازندران در مورد انتشار خبر غیرقانونی بودن دریافت وجه از سوی پارکبان ها  اظهار کرد:  کلیپ منتشر شده در خصوص عدم دریافت وجه از سوی پارکبان ها در حوزه استان تهران بوده که به دلیل نصب پارکومترها پرداخت وجه به پارکان ها تخلف است.

وی با بیان اینکه  در ساری و سطح  استان مازندران پارکومتر نداریم، خاطرنشان کرد: از این رو فعالیت پارکبان ها در شهرستان ساری مجاز تلقی شده و منع قانونی ندارد.

مدیرعامل سازمان مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری در مورد اقدامات انجام شده به جهت نصب پارکومتر در مرکز استان مازندران گفت: در بازه زمانی کوتاهی در خیابان فرهنگ اقدام به نصب پارکو متر کردیم اما به دلیل همخوانی نداشتن در بحث نرم افزاری و ناهماهنگی بین ساری کارت و پارکومتر اجرای این طرح با شکست مواجه شد.

گوران با اشاره به خدمات بانک شهر و فعالیت های آن در کلان شهرها می توان از کارت های این بانک برای پارکومتر استفاده نمود، تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل عقد قرارداد با شرکت نصب کننده  پارکومتر  و پرداخت هزینه‌های آن که منجر شد عملاً  متضرر شویم امکان عقد قرار داد جدید وجود ندارد.

وی گفت: پس از پایان قرارداد با شرکت نصب کننده پیشین، اقدامات جدیدی در این راستا برای نصب پارکومتر انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *