هرازنیوز:همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر و روز جوان از ۸۰ جوان بشردوست عضو جمعیت هلال احمر شهرستان آمل مشارکت کننده در طرح نوروز ۹۸ با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران در دفتر مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان آمل جمشید نیک زاد با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان از ۸۰ جوان بشردوست عضو جمعیت هلال احمر شهرستان آمل که در طرح خدمات نوروزی ۹۸ حضور فعال و داوطلبانه داشتند؛ با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مازندران در دفتر مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی تجلیل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل با اشاره به اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۱۶ فروردین ۹۸ در مبادی ورودی شهرستان آمل، محمودآباد و دابودشت و همچنین محور مواصلاتی هراز افزود: این جمعیت همچون سال های گذشته با استقرار پست های ایمنی و سلامت جوانان و همچنین تجهیز و آماده سازی پایگاه های امداد و نجات جاده ای در نوروز ۹۸ نیز با تمام توان به مسافرین نوروزی که از محور هراز وارد شهرستان آمل و استان مازندران می‌شدند خدمت‌رسانی و خدمات لازم امدادی و بشردوستانه را ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی مسئول دفتر مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل با تقدیر از تلاش های شبانه روزی داوطلبانه و خداپسندانه اعضای جوان جمعیت هلال احمر شهرستان آمل گفت: دوره جوانی با ارزشترین، زیباترین و پر طراوت ترین مرحله زندگی بشر است؛ و فرصتی گرانبها و بی بدیل است؛ تا انسان بتواند با تکامل شخصیت و جسم و روح خود مسیر قرب الی الله را طی کند.

مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی در شهرستان آمل در همین زمینه بیان کرد: استعدادهای فراوانی که در جسم و جان انسان به ودیعت گذاشته شده در دوران جوانی شکوفا شده و شرایط مساعدی را برای تکامل و پیشرفت جوانان فراهم میسازد. که می بایست با بهره برداری صحیح ازین دوران، سعادت و خوشبختی جاودانه را تضمین کرد. لذا به حکم عقل و شرع سزاوار است جوانان ما ازاین فرصت خدادادی نیکو بهره برند و با احساس مسئولیت نسبت به این امانت الهی و انجام وظایف خویش، آینده خوشی را برای خود فراهم آورند.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی با اشاره به ارزشمند بودن دوران جوانی در زندگانی انسان ها بیان کرد: جوانی ارزشمندترین هدیه ای که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد. و نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است. که چه نیکوست اگر در مسیر خدمت به همنوعان به کار گرفته شود.

در پایان این جلسه از تلاش های اعضای جوان داوطلب و امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان آمل مشارکت کننده در طرح نوروز ۹۸ با اهدای لوح یادبود و هدیه تقدیر شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *