به گزارش هراز نیوز به نقل از آنا: استيضاح‌كنندگان وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در جلسه امروز با نمايندگان طراح، تصميم گرفتند كه در نشستي با شخص وزير، عزل مرتضوي را پيگيري كنند.

پرويز سروري يكي از طراحان طرح استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني آنا با اشاره به نشست امروز طراحان اين طرح گفت كه در نشست امروز، طراحان ضمن بررسي موضوع و محورهاي استيضاح تصميم گرفتند كه در جلسه‌اي با شيخ‌الاسلامي، موضوع عزل مرتضوي از رياست سازمان تأمين اجتماعي را پيگيري كنند.

وي در اين زمينه افزود: نمايندگان استيضاح كننده وزير كارتصميم گرفتند كه چون شخص وزير نيز خواستار برگزاري اين نشست با نمايندگان است، پيگيري‌هاي لازم براي برگزاري اين نشست را انجام دهند.

طراح طرح استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تصريح كرد: طراحان قصد دارند كه اين جلسه را قبل از برگزاري جلسه علني استيضاح شيخ‌الاسلامي برگزار كنند تا شايد بتوانند وزير را نسبت به بركنار مرتضوي قانع كنند.

سعي مرتضوي اخيراً در حالي به رياست سازمان تأمين اجتماعي منصوب شد كه پيش از اين تعدادي از نمايندگان نسبت به انجام اين انتصاب هشدار داده و اعلام كرده بودند كه در صورت انتصاب وي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي را استيضاح خواهند كرد.

طرح استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلامي روز گذشته با 20 امضا تقديم هيئت رئيسه شده و هيئت رئيسه مجلس نيز آن را امروز اعلام وصول كرد تا وزير كار در يك قدمي بركنار قرار بگيرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *