حجت الاسلام علی اصغری اظهار داشت: دانشگاهها به عنوان منبع علم و فرهنگ هستند و باید به مقوله فرهنگ توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: برای کار فرهنگی همه باید کمک کنند و در رسیدن به این مهم  خانواده های دانشجویان برای مشورت و همفکری با دانشگاهها همکاری کنند.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی تاکید کرد: کشورمان به عنوان  یک کشور اسلامی است و توجه به مسائل فرهنگی باید در راس همه امور قرار گیرد.

اصغری، الگوی رفتار اسلامی را به عنوان یک الگو کامل و جامع دانست و گفت: با اجرای صحیح آن جامعه هیچ وقت شاهد حریم شکنی نخواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار از اساتید و همکاران دردانشگاهها این است که به عنوان الگوی دانشجویان، مجری رفتار اسلامی و انسانی باشند.

وی از اساتیدی که در کلاس درس به مسائل  فرهنگی توجه می کنند، قدردانی کرد و ادامه داد: استاد نمونه کسی است که در آغاز جلسه درس با کلام خدا و حدیثی از معصومین علیهم السلام شروع می کند و دانشجویان را به معنویت سوق می دهد.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، بررسی راهکارهای ممانعت از حریم شکنی در جامعه و توجه بیشتر به الگوهای فرهنگی و راهکارهای اشاعه رفتارهای اسلامی در جامعه را ضروری دانست.

اصغری به فوائد روزه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآورشد: روزه در ماه مبارک رمضان برای تزکیه نفس و تقرب به خداوند متعال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *