هراز نیوز : این اول سالی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر احمدی نژاد با هیات همراه عریض و طویل برای شرکت در جشن جهانی نوروز، راهی دوشنبه تاجیکستان شدند  تا در این مراسم حضور پیدا کنند. تا اینجا خیلی کار خوبیه و ارزشمنده، اما عزیز من، آقای رئیس جمهوری که هنوز هم دلمون نمیاد ازت انتقاد کنیم، چرا همون حرف های نخ نمای رئیس دفتر شما در رابطه با مکتب ایرانی و … از لسان مبارک شما خارج می شود؟؟!!

شما 25 میلیون رای گرفتید تا به گفته شما در سال 1384 لبخند رضایت روی لب های آقا بنشینه، این طوری؟ یا زمانی که آقا طبق قانون از اختیارات خود(حکم حکومتی) استفاده کردند و وزیر اطلاعات را سر جای خودش ابقا کردند و شما 11 روز به تعطیلات رفتید، به نظر شما آقا اونوقت هم لبخند زدند؟

چرا آقای رئیس جمهور، حضرت آقا امسال در حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) در تبیین جایگاه مناسب دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در بحث بیداری اسلامی (نه بیداری انسانی و بهار عربی و … )فقط از همایش هایی که خود ایشان دستور برگزاری دادند و آقای دکتر ولایتی برگزار کردند، نام بردند؟ همایش بیداری اسلامی، همایش جوانان بیداری اسلامی، همایش فلسطین و… همه اینها وظیفه برگزاری آن بر عهده دولت و خصوصا دستگاه دیپلماسی بوده است که غفلت شد.

هنوز هم محمود احمدی نژاد عزیز تر از این می تواند باشد به شرطی که دوباره به دامان ولایت فقیه برگردد و محبوب قلب ها باشد و نه مشهور.

یا علی جان ها فدای سید علی

سید هادی حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *