راهپیمایی 22 بهمن آمل ، کیک 40 کیلویی کام آملی ها را شیرین کرد+عکس

 امروز ملت انقلابی ایران اسلامی با حضوری پرشـکوه، وحـدت و هـمبسـتگـی ملـی خود را در راهپیمایی عظیم و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز ؛ راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله 22 بـهمـن؛ با حضور مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح امروز به‌صورت همـزمان در بیـش از یک‌هــزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از 10هــزار روسـتا در سـراســر کشـور از جمله در آمل  از سـاعـت 9:00 صــبح آغاز شد.

یـوم‌الله بیسـت و دوم بـهمن، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام گواهی در امام زاده ابراهیم زیر باران و رحمت الهی برگزار شد، کیک شیرین 40 کیلویی  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که توسط مسوولان این شهر برش زده شده بود کام بخشی از جمعیت چندین هزار نفری آملی را شیرین کرد .

عکس فاطیما مسلمی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *