‍ بابلسری ها برای شهید علیرضا بریری  سنگ تمام گذاشتند/ تصاویر

تشییع پیکر مطهر ، شهید « علیرضا بریری» مسافر تازه تفحص شده خان طومان با حضور مردم شهید پرور و مسئولین لشگری و کشوری در بابلسر برگزار شد.

خبرنگار بابلسر : اسماعیل فلاح

پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا بریری صبح دوشنبه با حضور پرشور مردم شهیدپرور و مسئولان مازندران از مقابل سپاه شهرستان بابلسر به سمت خانه ابدیش امامزاده ابراهیم (ع) تشییح و خاکسپاری شد .

شهید علیرضا بریری از شهدای مفقودالاثرکربلای خان طومان ۳۲ ماه قبل به اتفاق چندتن از همرزمانش به شهادت رسید که در جریان تفحص های اخیر در سوریه شناسایی و احراز هویت گردید و بعد از انجام آزمایش DNA پیکر مطهرش برای وداع و خاکسپاری به زادگاهش بابلسر منتقل شد .

از شهدای کربلای خان طومان سوریه تاکنون پیکر هفت تن از شهدای والامقام مدافع حرم مازندرانی شناسایی شده است و همچنان تعدادی از آن عزیزان مفقود الاثر هستند.

شهید علیرضا بریری دو بار برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود بیستم آبان ماه ۹۴ نخستین اعزام و 14 فروردین 95 دومین حضور او برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه بود که در سحرگاه ۱۶اردیبهشت ۹۵مقارن با مبعث نبی اکرم به همراه همرزمان خود در لشکر ۲۵کربلا مازندران در منطقه خان طومان به شهادت رسید.

مازندران تا کنون ۴۰ شهید مدافع حرم برای دفاع از حرم اهل بیت تقدیم نموده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *